جهاد اسلامی دعوت بحرین از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین دعوت رژیم آل خلیفه از رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست کمیسیون میراث جهانی «یونسکو عربی» وابسته به سازمان ملل به میزبانی بحرین در ۲۴ ژوئن (۳ تیر) را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۹۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 22June 2018

جهاد اسلامی دعوت بحرین از رژیم صهیونیستی را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «یوسف الحساینه» از رهبران جنبش جهاد اسلامی شب گذشته اظهار داشت: دعوت رژیم آل خلیفه از رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست مذکور، یکی از اشکال عادی‌سازی ننگین رابطه با این رژیم غاصب در همه زمینه‌هاست که در حقیقت کودتا علیه اصول امت و تحریک احساسات مردم فلسطین است که در طول شبانه روز بدون واکنشی از سوی جهانیان در معرض کشتار رژیم صهیونیستی قرار دارند.

الحساینه افزود: تلاش برای عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی یا برقراری هرگونه رابطه مخفیانه و علنی با رژیم صهیونیستی به سرکردگی برخی رژیم‌های عربی که نماینده مردم خود نیستند، به رژیم اشغالگر قدس علی‌رغم طمع‌ورزی‌های آن به توسعه‌طلبی، هیچ‌گونه مشروعیتی نخواهد بخشید؛ همچنان که چیزی جز مخالفت‌ها و محکومیت‌های مردمی عاید رژیم‌های دست‌نشانده عربی نخواهد شد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه هرگونه تلاش رژیم‌های دست‌نشانده برای عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی علی‌رغم خواست ملت‌های خود به شکست خواهد انجامید، خاطرنشان ساخت رژیم صهیونیستی با وجود داشتن قوی‌ترین زرادخانه نظامی در منطقه، رو به زوال است.

الحساینه تشکر رژیم صهیونیستی از رژیم آل خلیفه برای کمک به جلوگیری از مطرح شدن بحث پیشنهادی به یونسکو در خصوص به رسمیت شناختن عدم وجود ارتباط میان صهیونیست‌ها از یک سو و شهر قدس و الخلیل از سوی دیگر را خجالت آور و مایه ننگ دانست و رابطه رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه را مشکوک خواند.

الحساینه از آزادگان جهان خواست اقدام رژیم آل خلیفه را که با خواسته ملت‌های عربی اسلامی مغایرت دارد، محکوم و رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

یک مقام بحرینی که خواست نامش فاش نشود نیز به رسانه‌ها گفت: بحرین اولین کشور عرب حاشیه خلیج فارس است که برقراری رابطه دیپلماتیک با اسرائیل را اعلام کرد و دولت بحرین اسرائیل را دشمن ندانسته و نزدیکی با آن را مغایر با اصول اساسی بحرین نمی‌داند.

عضو ارشد جهاد اسلامی اقدام رژیم آل خلیفه را اهانت به مردم فلسطین و نادیده گرفتن حقوق و فداکاری‌های آن دانست.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار