جنایت تازه آمریکایی‌ها در حومه دیرالزور

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا قتل عام جدیدی را در روستای الشعفه در حومه شرقی دیرالزور مرتکب شدند و با بمباران منازل شهروندان این روستا، هشت غیرنظامی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۲۹۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 22June 2018

جنگنده‌های آمریکایی دست به کشتار جدیدی در حومه دیر الزور زدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی در استان «دیرالزور» گفتند که جنگنده‌های آمریکایی منازلی را در روستای «الشعفه» واقع در حومه شرقی این استان هدف حملات خود قرار دادند.

شاهدان محلی تاکید کردند: در پی بمباران منازل شهروندان در روستای الشعفه توسط جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی، هشت غیرنظامی به شهادت رسیدند و تعدادی از غیرنظامیان زخمی شدند.

همچنین طبق اعلام منابع محلی، در این حمله تعداد زیادی از منازل مسکونی و زیرساخت‌های منطقه بمباران شده تخریب شد و شمار زیادی از غیر نظامیان به علت ترس از حملات خانه‌های خود را ترک کردند.

از سوی دیگر، بخش هماهنگی‌های افراد مسلح سوری اعلام کرد، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی اعلامیه‌هایی را به شهرک «هجین» در حومه جنوب شرقی دیر الزور ریختند و از افراد مسلح داعش خواستند از این شهرک خارج شوند.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار