امام‌جمعه موقت یزد خواستار شد؛

لزوم اتخاذ تدابیر جدی‌تر برای مقابله با اخلالگران اقتصادی

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه مسئولین باید در عمل برای حل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند، بر لزوم اتخاذ تدابیر جدی‌تر برای مقابله با اخلال گران بازار تأکید کرد.
کد خبر: ۲۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 22June 2018

لزوم اتخاذ تدابیر جدی‌تر برای مقابله با اخلالگران اقتصادیبه گزارش دفاع پرس از یزد، آیت‌الله محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اینکه 8 شوال سالروز تخریب بارگاه و قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع به دست آل سعود و وهابیان خبیث بوده، و این ایام یادآور جنایت‌های این شجره ملعونه در مدینه منوره است، تصریح کرد: خباثت‌ها و جنایت‌های این جریان تکفیری تا به امروز نیز ادامه دارد و جهان اسلام را با معضلات فراوانی مواجه کرده است.

عضو فقهای شورای نگهبان با یادآوری حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استکبار جهانی و اسرائیل و آمریکا از وهابیان و آل سعود، این جریان را دست‌نشانده مستکبرین دانست و عنوان کرد: وهابیان و تکفیری‌ها امروز نیز در یمن، بحرین، عراق، سوریه و افغانستان از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کنند و این جنایت‌ها همگی در سایه حمایت دولت‌های غربی و استکباری صورت می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه غربی که برای حمایت از حیوانات انجمن‌های فراوانی درست کرده، در برابر کشتار هزاران انسان بی‌گناه و جنایات هولناک در یمن و فلسطین بی‌تفاوت است، اظهار داشت: ماهیت حقیقی دولت‌ها غربی و استکباری، ظلم و قدرت‌طلبی است و هرگونه اعتماد به وعده‌های چنین مستکبرین زورگویی، اشتباهی بزرگ است.

مدرسی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی، به خدمات این نهاد در حمایت از حقوق مردم و اجرای عدالت اشاره کرد و ضمن تقدیر از کارکنان و متصدیان قوه قضائیه، یادآور شد: قوه قضائیه حافظ عدالت در جامعه و آخرین پناه گاه کسانی است که حق آن‌ها ضایع می‌شود؛ و این مجموعه باید نهایت تلاش خود را در راستای انجام وظایفی و تکالیفی که عهده‌دار است به کار گیرد.

 عضو فقهای شورای نگهبان بابیان اینکه در این مدت شاهد این بودیم که عده‌ای با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای علیه این مجموعه تبلیغات سوء به راه انداخته و هجمه‌های ناروایی را به دستگاه قضا کشور وارد کردند، خاطرنشان کرد: نمونه این هجمه‌های ناروا، انتقاد و اعتراض به قصاص فرد جانی و قاتلی است که حافظان امنیت کشور را در قائله کوی پاسداران تهران به شهادت رساند.

وی در این خصوص ادامه داد: چنین فضاسازی‌هایی با حمایت و پشتیبانی‌های استکبار جهانی و رسانه‌های آن‌ها صورت می‌گیرد و این در حالی است که خباثت و جنایت چنین فردی مشهود است و جامعه نیز مطالبه قصاص چنین فردی را دارد.

مدرسی افزود: از طرفی عده‌ای که همواره دستگاه قضا را موردحمله قرار می‌دهند و حرمت آن را می‌شکنند این هدف را دنبال می‌کنند تا اگر روزی در محضر قانون محاکمه شدند، سرافکنده نباشند و مردم را نسبت به قوه قضائیه که مجری عدالت در کشور است، بی‌اعتماد کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولتمردان و مسئولین در عمل باید به دنبال حل معضلات اقتصادی کشور بوده و به توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب در این خصوص توجه داشته باشند، بیان داشت: مقابله با اخلالگران بازار و سودجویانی که به پایه‌های اقتصادی کشور ضربه وارد می‌کنند باید جدی‌تر باشد و مسئولین در این خصوص باید تدابیر بهتری اتخاذ کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان در پایان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس در دیدار هفته گذشته ایشان با نمایندگان، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید به‌دور از گرایش‌های حزبی و جناحی، منافع مردم و کشور را در تصمیم‌گیری‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار