امام جمعه بوشهر:

اولویت مجلس رفع مشکلات طبقه ضعیف باشد

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مجلس باید در رفع مشکلات جامعه تلاش کند، گفت: اولویت مجلس باید رفع مشکلات طبقه ضعیف باشد و نباید تحت تاثیر موارد گوناگون قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۹۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 22June 2018

اولویت مجلس رفع مشکلات طبقه ضعیف باشدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها برای رشد و کمال انسان اظهار داشت: یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی استفاده از فرصت‌های الهی برای رشد و سعادت انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به توطئه جهان استکبار در طراحی معاهدات بین‌المللی که پشت آن توطئه و ترفند نهفته است اظهار داشت: طرح FATF ، مبارزه  با پولشویی و تروریسم و قوانین دیگر از جمله طراحی جهان استکبار است که در پشت آن توطئه جدیدی برنامه ریزی شده است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: این معاهدات اگرچه در بیان زیبا مطرح می‌شود ولی پشت آن با طراحی ترفندها، باید خطرات آن را  هم مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مجلس نباید نماد خودکم‌بینی باشد تصریح کرد: مجلس نباید نماد تردید، یأس و ناامیدی، و بی‌اعتنایی و بی‌مبالاتی به مسائل کشور باشد بلکه مجلس باید نماد عصاره فضائل ملت و جامعه اسلامی باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه مجلس باید در رفع مشکلات جامعه تلاش کند گفت: اولویت مجلس باید رفع مشکلات طبقه ضعیف باشد و نباید تحت تاثیر موارد گوناگون قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدردانی از تلاش و کوشش ورزشکاران در جام جهانی فوتبال پرداخت و خاطر نشان کرد: این پیام نشان از توجه معظم‌له به مقوله ورزش، جوان و عزت اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران از تلاش‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها قدردانی کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی فرهنگ اسلامی به هفتم تیرماه سالروز شهید بهشتی و 72 تن از همراهان در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: قوه قضاییه نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دارد که از تلاش  این مجموعه در راستای مردم‌گرایی، مردم‌داری و مجاهدت قدردانی می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از قشر کشاورز در فضای استانی و ملی افزود: حمایت از کشاورزان زمینه توسعه و پیشرفت جامعه فراهم می‌کند که در این راستا مسئولان استان بوشهر گذشته از رفع مشکلات آب آشامیدنی باید در تامین آب کشاورزی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تامین تسهیلات اعتباری و مواداولیه مورد نیاز کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید در حمایت از قشر کشاورز نهایت تلاش شود تا در این مسیر موفق و با انگیزه باشند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر مدیریت مصرف آب از سوی مردم استان بوشهر تصریح کرد: در تامین آب آشامیدنی استان بوشهر تلاش‌هایی از سوی مسئولان انجام می‌شود ولی در این راستا صرفه جویی و مدیریت مصرف آب باید مورد توجه همه مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار