امام‌جمعه موقت دامغان:

ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی

حجت‌الاسلام «احمد فوادیان» گفت: مذاکره‌ای که سراسر توطئه و خیانت و دسیسه است، توسط ملت ایران پذیرفته نخواهد شد و دشمنان به توطئه شومشان نخواهند رسید.
کد خبر: ۲۹۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 22June 2018

ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «احمد فوادیان» امام‌جمعه موقت دامغان در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مصلای دامغان ضمن اشاره به نامه برخی افراد برای مذاکره با آمریکا، تأکید کرد: امروز شاهد جنایت‌های آمریکا در منطقه و حتی فراتر از آن هستیم و برخی با دیدن این جنایات باز از مذاکره سخن می‌گویند که این‌یک نوع اشتباه بزرگ است.

وی بابیان اینکه آمریکا هم‌اکنون به خاطر جرائم و جنایاتش در منطقه می‌بایست به دادگاه جهانی کشیده شود، افزود: چگونه دم از مذاکره با این کشور زده می‌شود؟ این امر که آمریکا در پشت با خنجری در دست به مذاکره با کشورها می‌آید نکته‌ای واضح است.

امام‌جمعه موقت دامغان بابیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌وقت به مذاکره با آمریکا دست نخواهد زد، افزود :در شرایطی که آمریکا به فکر خنجر زدن به ایران است ما مذاکره را خیانت به امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی می‌دانیم و این موضع صریح مردم انقلابی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

فوادیان با اشاره به‌ضرورت ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی، گفت: مذاکره‌ای که سراسر توطئه و خیانت و دسیسه است، توسط ملت ایران پذیرفته نخواهد شد و دشمنان به توطئه شومشان نخواهند رسید.

وی افزود: ترامپ انسانی دارای مشکلات روانی است که باوجود سیاست‌های غلط، مشت آمریکا و جنایاتش را برای جهانیان بازکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها