امام جمعه اراک:

منافقان فرصت کنند بدتر از داعش جنایت می‌کنند

امام‌جمعه اراک گفت: بدون شک اگر منافقان فرصت کنند دست به توطئه زده و جنایاتی بدتر از جنایت‌های داعش رقم خواهند زد.
کد خبر: ۲۹۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ - 22June 2018

منافقان فرصت کنند بدتر از داعش جنایت می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای قدردانی از زحمت کشان دستگاه قضا و همچنین شناخت منافقان و بدخواهان انقلاب است.

وی تصریح کرد: منافقان کوردل و بدخواهان نظام با همدستی بنی‌صدر خائن صدمات جبران‌ناپذیری به انقلاب وارد کردند که به شهادت رساندن نیروهای ارزشی همچون شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش تنها بخش کوچکی از جنایت‌های آنان به شمار می‌رود.

امام‌جمعه اراک گفت: باید ارزیابی از عملکردها داشته و نحوه عملکرد قوه قضاییه، نیروهای نظامی و انتظامی که ضابطین قوه قضایی هستند، مجلس و دیگر دستگاه‌ها را موردبررسی قرار دهیم تا با رفع نقاط ضعف در راستای بهتر شدن امور بکوشیم.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه باید خطرشناس بود و توطئه‌ها را شناخت، بیان کرد: شهادت شهید بهشتی بعد از حماسه‌هایی چون پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی سومین انقلاب ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: شهادت شهید بهشتی موجب برملا شدن چهره لیبرالیسم و بنی‌صدر خائن و ماهیت واقعی استکبار و استعمار شد.

امام‌جمعه اراک افزود: بدون شک اگر امروز هم منافقان فرصت کنند دست به توطئه زده و جنایاتی بدتر از جنایت‌های داعش رقم خواهند زد.

 دری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه بیداری مردم، رهبری رهبر فرزانه انقلاب، هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، دستگاه قضایی، سپاه، بسیج و سایر نیروهای انقلابی جزیره امنی است.

وی گفت: امنیت و سلامت مهم‌ترین نعمتی است که خدا به بشریت ارزانی داشته و باید قدردان این نعمت باشیم.

امام‌جمعه اراک در ادامه بر ضرورت تشکیل شرکت تعاونی بزرگ با مشارکت جمعیت اراک تأکید و خاطرنشان کرد: با تشکیل این شرکت تعاونی و سپردن آن به دست افراد امین می‌توان بسیاری از مشکلات استان را حل کرد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به شهادت شهید دکتر چمران بیان داشت: اساتید بسیجی در راستای رشد، توسعه علمی، تمدن سازی، پیشرفت کشور و رسیدن به موفقیت تلاش خود را چندین برابر کنند.

وی گفت: بسیج دانشگاهی و اساتید دانشگاه قوه عاقله کشور هستند و باید قوه عاقله عمل کنند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به موفقیتهای تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: امیدواریم این پیروزی‌ها که موجب تقویت همدلی و نشاط در جامعه  می‌شود، همچنان در سطح بین المللی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها