رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:

عشایر برکت نظام هستند/ بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان

«سردار نصرت الله سیف» با بیان اینکه عشایر برکت نظام هستند، گفت: عشایر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بازگو کنید تا بدانند ارمغان انقلاب چه بوده است و چه عزت و عظمتی را نصیب کشور کرده است.
کد خبر: ۲۹۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ - 22June 2018

عشایر برکت نظام هستند/ بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سردار نصرت الله سیف» رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در همایش معتمدین و سران ایلات و طوایف استان سمنان و شورای وحدت اقوام و مذاهب که به مناسبت روز بسیج عشایر در اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار داشت: ایران کشوری برتر در دنیا با دینی برتر، مردمی برتر، رهبری برتر است و برخوردار از دو منطقه استراتژیک دنیاست به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد دشمنانش افزوده می شود.

سردار سیف با بیان اینکه استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده است، گفت: ما کشوری مستقل، درس آموز مکتب امام حسین(ع)، دارای دین اسلام، روحانیت، رهبری آگاه و مقتدر و شعارمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و با این ویژگی ها و برجستگی ها امروز لرزه بر اندام مستکبران عالم انداخته ایم.

وی با تأکید بر اینکه هدف انقلاب و نظام ما دفاع از مستضعفان جهان است، گفت: دشمنان این نظام و انقلاب از همان روز اول مبنایشان را مبارزه با این انقلاب به انحا و روش های گوناگون کردند روزی با نفوذ، روزی با ایجاد ناامنی در کشور، با جنگ تحمیلی و امروز با فشار و تحریم و اینها روش ها هر روز تکرار می شود، اما به لطف خداوند در تمام تقابل ها نظام و انقلاب ما پیروز میدان بوده است و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا امروز از این امر عصبانی و نگران است.

سردار سیف با بیان اینکه عشایر برکت نظام هستند، گفت: عشایر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بازگو  کنید تا بدانند ارمغان انقلاب چه بوده است و چه عزت و عظمتی را نصیب کشور کرده است.

وی به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تمجید از قشر خدوم عشایر اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) هر وقت می خواستند اقتدار نیروهای مسلح را بیان کنند نامی از عشایر می آوردند و در جایی فرمودند که عشار پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور  با اشاره به اینکه رهبری می فرمایند «عشایر در جنگ امتحانشان را پس داده اند و الان هم در مسائل و مشکلات کشور سربلند بلند هستند» افزود: یک عشایری درخواستش خودکفایی است و حرفش این است که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند، پس همه مسئولان باید به این قشر کمک کنند.

سردار سیف گفت: عشایر مردمی ولایت مدار، غیور، شجاع، مؤمن، باوفا، سلحشور، راستگو و صادق هستند که علاقه بسیاری به نظام اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب دارند و یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای دفاع از کشور محسوب می شوند.

وی تأکید کرد: با توجهی که نهادهای مختلف نظام به ویژه سپاه پاسداران به قشر عشایر کشور دارند، امیدواریم بیش از پیش بتوانیم از قابلیت ها و ظرفیت های آنها بهره مند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها