انسیه شاه‌حسینی مطرح کرد؛

انجام اقدامات موثر در حمایت از دفاع مقدس توسط مسئولان، در سایه تحولات اخیر مقاومت

یک کارگردان سینما با بیان اینکه در زمینه‌ی حمایت از شهدا مشکلاتی وجود دارد، گفت: اتفاقات اخیری که در حیطه‌ی مقاومت در منطقه رخ داده است، باعث می‌شود تا مسئولان بیش از پیش به خودشان بیایند و اقدامات حمایتی موثرتری در این عرصه انجام دهند.
کد خبر: ۲۹۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ - 22June 2018

انسیه شاه‌حسینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در رابطه با عملکرد مسئولان در بحث حمایت از شهدا و انتقال فرهنگ آنها به نسل جوان گفت: همه‌ی مسئولان از روزهای آغازین انقلاب تاکنون با نیت‌ها و آرمان‌های بسیار خوبی اقدام به انجام کاری می‌کنند و بسیار زیبا هم راجع به آن صحبت می‌کنند اما متاسفانه همان کار زمانی که به مرحله‌ی اجرا می‌رسد با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی افزود: چالش در اجرای برنامه‌ها و تصمیمات فقط به دلیل کم‌کاری مسئولان نیست و گاهی سلسله مراتب‌ها و چیدمان مدیریتی نهادهای مربوطه دلیل عدم اجرای اقدامات است.

این کارگردان سینما ادامه داد: علی رغم مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد بنده معتقدم که به دلیل اتفاقات اخیری که در حیطه‌ی مقاومت در منطقه رخ داده است و ضرورت حمایت از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، مسئولان نیز بیش از پیش به خودشان می‌آیند و اقدامات موثرتری در این عرصه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار