امام جمعه موقت سمنان:

دولت مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است/ مردم وحدت خود را حفظ کنند

امام جمعه موقت سمنان گفت: دولت، مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است و باید به وظایف خود عمل کند.
کد خبر: ۲۹۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ - 22June 2018

دولت مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است/ مردم وحدت خود را حفظ کنندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به گرفتاری‌های معیشتی و مالی مردم اظهار داشت: دولت، مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است و باید با اتخاذ تدابیر لازم، به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه امروز حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان امری است که هرگز نباید فراموش شود، بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور به همت، تلاش و حمایت مردم و علاوه بر آن، اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت و مسؤولان نیاز دارد و باید به این امور توجه شود.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: هر چه وحدت میان مردم و مسؤولان و بدنه مدیریتی کشور با هم بیشتر باشد، بهتر و زودتر از مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

عبدوس بیان کرد: مردم و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همه امروز باید با حمایت از کالای ایرانی، در راه شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی و رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

وی تصریح کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی مخالفت با هم را کنار بگذارند و با وحدت تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه موقت سمنان برنامه‌هایی که دشمنان برای تفرقه‌اندازی در کشور طراحی کرده‌اند را بسیار پیچیده خواند و گفت: مقابله با این برنامه‌ها و توطئه‌ها نیازمند عزمی راسخ، وحدتی مثال‌زدنی و انسجامی بی‌نظیر است.

عبدوس اضافه کرد: رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه از اهم اموری است که باید به‌طور مستمر پیگیری شده و مسؤولان نیز به‌صورت هفتگی مهم‌ترین دستاوردها و اقدامات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دسیسه‌چینی و تفرقه‌اندازی در جامعه ایرانی همواره از سوی آمریکایی‌ها پیگیری شده است، گفت: وحدت ملت بزرگ ایران تا امروز نگذاشته است تا آن‌ها به اهداف خود برسند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: تلاش‌های بسیار اجانب برای ضربه زدن به کشورمان همچنان ادامه دارد و آن‌ها تلاش می‌کنند تا وحدت کشور را از بین ببرند؛ ولی هرگز موفق نخواهند شد.

عبدوس همچنین ادامه داد: رعایت تقوا امروز تا حدود زیادی مشکلات کشور را کم می‌کند و باید به این امر توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها