امام‌جمعه کرج:

شعار سال استراتژی مهم و راهبردی برای شکست دشمن

امام‌ جمعه کرج گفت: شعار سال استراتژی مهم و راهبردی برای شکست دشمن است.
کد خبر: ۲۹۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ - 22June 2018

شعار سال استراتژی مهم و راهبردی برای شکست دشمنبه گزارش دفاع پرس از کرج، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرج که در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: صنعت کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، چراکه خداوند متعال نیز انسان را برای کسب روزی حلال به کشاورزی ترغیب می‌کند و نعمت‌های فراوانی را در آن قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها برای توسعه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی مانند تبلیغاتی که برای جام جهانی صورت گرفت، تبلیغ کنند.

امام‌ جمعه کرج تأکید کرد: مسؤولان باید اقدامات خود را در چارچوب قوانین و احکام دینی انجام دهند، بنابراین کسانی که توانایی انجام صحیح مسؤولیت خود را ندارند، شرعاً و عرفا موظف هستند که استعفا دهند و جای را برای مدیران توانا خالی کنند.

حسینی همدانی بابیان اینکه صداوسیما می‌تواند در فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی مؤثر واقع شود، یادآور شد: اگر این اقدام به‌ درستی صورت گیرد می‌توانیم به استفاده بیشتر مردم از کالای ایرانی امیدوار باشیم.

وی تأکید کرد: برای تحقق شعار سال تنها اتحاد مسؤولان کافی نیست و مردم نیز باید همکاری کنند تا با همدلی که ایجاد می‌شود مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

امام‌ جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا و استکبار را دشمن خود می‌دانیم، خاطرنشان کرد: مردم باید برای دفاع از حقوقشان، تمام‌قد مقابل ورود کالا قاچاق به ایران بایستند و نگذارند کالای بیگانگانی که به فکر نابودی ما هستند به کشور وارد شود.

حسینی همدانی با تبریک روز قوه قضاییه، بیان کرد: قوه قضاییه با تمام توان عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را در اقدامات دستگاه‌ها جست‌وجو و بررسی کند تا مشخص شود که انتظارات ایشان تا چه حدی برآورده شده است.

وی ادامه داد: عده‌ای برای ضربه زدن به ایران پابه‌پای دشمنان حرکت می‌کنند، اما این قوه قضاییه است که از حقوق مردم دفاع می‌کند و نمی‌گذارد حقوق آن‌ها پایمال شود.

امام‌جمعه کرج اضافه کرد: قوه قضاییه باید با کسانی که ادعای روشن‌فکری دارند و از جنس دشمن هستند، برخورد کند و با کوتاه کردن دست آنان، اجازه آسیب زدن به این مرزوبوم را به آن‌ها ندهند.

حسینی همدانی با بیان اینکه وظیفه همه مردم و انقلابیون همان وظیفه ایست که رهبر معظم انقلاب برای ما روشن کرده است، یادآور شد: حمایت و تبلیغ از کالای ایرانی یک استراتژی مهم و راهبردی برای شکست نقشه‌های دشمنان کشور ما است.

وی افزود: مسؤولان و نمایندگان مجلس با توجه به این موضوع باید رفتاری انقلابی داشته باشند تا مردم احساس تنهایی نکنند و بدانند که افرادی مواظب منافع آن‌ها هستند.

امام‌ جمعه کرج با تأکید به اینکه دشمن برای از بین بردن توان دفاعی و شکستن اقتدار ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: خداوند از چهره پلید دشمنان پرده برمی‌دارد زیرا دشمنان قابل‌اعتماد نیستند، بنابراین باید مانند همیشه با اتحادی مثال‌زدنی آنان را شکست دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار