وصیت‌نامه بسیجی شهید اکبر هادی‌پور/ از نایب بر حق امام زمان (عج) پیروی کنید

بسیجی شهید «اکبر هادی‌پور» در وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می­‌خواهم که طبق آیه شریفه (اطیعوالله و اطیعوالرسول...) از امام خمینی نایب بر حق امام زمان (عج) پیروی کنید و بدانید که آنچه می­‌گوید خیر و صلاح شما را می­‌خواهد. اگر خدای ناکرده از فرامین او سرپیچی کنید، هیچ جواب قانع‌کننده­‌ای ندارید که در پیشگاه خدا بازگویید.»
کد خبر: ۲۹۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 24June 2018

وصیت‌نامه بسیجی شهید اکبر هادی پور/ از نایب بر حق امام زمان (عج) پیروی کنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «اکبر هادی پور» در سال ۱۳۳۶ در استان اصفهان چشم به جهاان گشود. وی در اواخر سال ۱۳۶۰ از طریق بسیج شهرستان بروجن عازم اهواز و سپس جبهه شوش شد و سرانجام ۴ فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه دشت عباس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحيم
خدایا شرمنده‌ام که تاکنون نتوانستم رضای تورا فراهم کنم و آنطور که شایسته توست در جهت رضای تو گام بردارم.
خدایا از تو عذر می­‌خواهم که نتوانستم آنطور که رضای توست با هوا‌های درونی خود مبارزه کنم و خود را آن­چنان بسازم که فقط تو را ببینم و محو عظمت وجودت شوم.

خدایا هر چه از سستی و بی‌لیاقتی و بی­‌همتی خود بگویم باز کم گفته­‌ام و فقط از تو می­‌خواهم به حق شهدای اسلام و مجاهدین راهت از سر گناه و تقصیرات من حقیر در گذری و مرا مورد لطف و مرحمت خود قرار دهی.

اکنون که این وصیت­‌نامه را می‌نویسم روز چهارشنبه است و خود را برای حمله نهایی آماده می­‌کنیم در این لحظات آخر پیامی برای شما دارم.

پدر و مادر عزیزم از شما عذر می‌­خواهم که نتوانستم آن­طور که شایسته است خدمت­گزار شما باشم و دین خود را نسبت به شما ادا کنم.

اگر شهید شدم به هیچ­‌وجه برایم گریه نکنید، زیرا ما باید از امام حسین (ع)، سرور شهیدان درس بگیریم که چگونه خاندانش را جهت احیای دین خدا فدا کرد بدانید که من حقیر به آرزوی قلبی خود که همان پیوستن به لقاءالله است رسیدم.

برای دومین بار به شما برادران و خواهران می­‌گویم که من راضی نیستم کسی برایم گریه و زاری کند بلکه باید خوشحال باشید و بدانید آنچه را که به­‌ دنبال آن بودم به دست آوردم و از شما می­‌خواهم که طبق آیه شریفه (اطیعوالله و اطیعوالرسول...) از امام خمینی نایب بر حق امام زمان (عج) پیروی کنید و بدانید که آنچه می­‌گوید خیر و صلاح شما را می­‌خواهد. اگر خدای ناکرده از فرامین او سرپیچی کنید هیچ جواب قانع کننده­‌ای ندارید که در پیشگاه خدا بازگویید.

آخرین پیامم به شما این است که هیچ­گاه خدا را فراموش نکنید و همیشه در کار‌ها از او کمک بخواهید پیامی هم به ملت شهیدپرور ایران دارم و آن این­که با تمام قوا از جبهه­‌های نبرد پشتیبانی کنید، و هیچ­گاه خط رهبری را که موجب پیروزی ما شد رها نکنید و دست از دامان اسلام برندارید.»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها