رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

تفکری که با اندیشه شهید بهشتی مبارزه کرد امروز در برابر ولایت ایستاده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از شهید بهشتی به عنوان یک انسان ولایتمدار شاخص انقلابی یاد کرد و گفت: هنوز هم تفکری که با اندیشه شهید بهشتی مبارزه کرد و ایشان را به شهادت رساند جریان دارد و آنها کسانی هستند که امروز در برابر ولایت هم ایستادند.
کد خبر: ۲۹۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 23June 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «احمدرضا احمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: در یک برهه زمانی به لحاظ جریان سیاسی مشابه ایام دهه ۶۰ قرار داریم که با تغییر تاکتیک هایی برخاسته از یک مانیفیست مردود و باطل که در اندیشه استکبار جهانی پرورش پیدا می‌کند و در درون نیز توسط برخی افراد غافل و معاند نظام اسلامی در شرف انجام است.

تفکری که با اندیشه شهید بهشتی مبارزه کرد امروز در برابر ولایت ایستاده است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: برهه‌ای که در آن قرار داریم از برخی جهات مشابه دهه 60 است، استکبار و عوامل درون در راستای براندازی نظام از هیچ ابزاری دریغ نکردند و از حیث نرم افزاری و سخت افزاری ورود کردند تا نظام اسلامی را زمین‌گیر کنند.

وی بیان کرد: در شرایطی که نظام در حال بستن پایه های انقلاب اسلامی بود تا استحکام پیدا کند اما می بینیم تخریب، تضعیف و تهدید از ناحیه دشمنان انقلاب اسلامی متوجه ارکانی از شخصیت‌های انقلاب اسلامی دیده می‌شود و در رأس آن برخی از افراد مانند مرحوم شهید بهشتی این چهره شاخص مشاهده می‌شود.

احمدی بر لزوم بازخوانی دهه ۶۰ و شباهت آن با این ایام تاکید کرد و گفت: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در مقابل آن اسلام است باید تبیین شود آن روز یکی از کسانی که می‌خواهد اصل ولایت فقیه را نهادینه و نظام مند کند و آن را در قانون اساسی که وفاق ملی خواهد بود بگنجاند مرحوم شهید بهشتی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: اما تلاش دشمن بر این است که این اصل مطرح و مصوب نشود و در قانون نیاید، اما چند تن از کسانی که شاخه های درخت انقلاب بودند و با ریشه انقلاب سر و کار داشتند این موضوع را مطرح می‌کنند و در مقابل همه اندیشه‌ها می‌ایستند که برجسته‌ترین آنها از حیث عملیاتی مرحوم شهید بهشتی و از حیث ایدئولوژی مرحوم شهید مطهری است.

احمدی اضافه کرد: دشمن خیلی تلاش کرد مرحوم شهید بهشتی را از پای درآورد و برآیند فعالیت نامیمون دشمنان این بود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص شهادت شهید بهشتی تصریح کرد: آنچه مرا از شهادت شهید بهشتی بیشتر مصیبت زده کرد و من در آن عزادارم مظلومیت شهید بهشتی است اینکه یک انسان فرهیخته نام‌آشنا و دارای نام بلند مورد هتک و ناسزا قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: زدودن شهید بهشتی برای این است که او امروز پرچم‌دار تثبیت اصل ولایت فقیه است، همه کسانی که بی‌شک با اصل ولایت فقیه به طور جدی عناد دارند به لحاظ تاریخی همان تفکری را دارند که در مقابل شهید بهشتی بودند.

احمدی افزود: تفکری که با اندیشه و استقامت شهید بهشتی مبارزه کرد و ایشان را به شهادت رساند آن تفکر هنوز هم جریان دارد و آنها کسانی هستند که امروز در برابر ولایت فقیه ایستادند.

وی با بیان اینکه جامعه نسبت به ولایت فقیه حساس است، ادامه داد: در آن شرایط قوه قضاییه مورد هجمه قرار می‌گیرد و در رأس آن شهید بهشتی است که با آن تفکر واهی، پوچ و سخیف مبارزه می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز جریان نفاق جدید با قوه قضاییه مبارزه می‌کند و هر روز با یک شایعه جدید وارد میدان می‌شود درست است که اشکالاتی در سیستم قوه قضاییه وجود دارد کسانی که اشکالات قوه قضایی را بیش از حد می گویند دلسوز قوه قضاییه نیستند بلکه در مقابل قوه قضاییه قرار دارند.

احمدی بیان داشت: در برخی از ایام و شرایط خاص می بینیم که یک رکن دیگری از نظام یعنی شورای نگهبان مورد هجمه قرار می‌گیرد امروز هم جریان نفاق شورای نگهبان را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن مبارزه با سپاه را نیز در دستور کار قرار داده است، با طرح این سؤال که آن روز سپاه با بودن ارتش چرا تشکیل شد، گفت: امام فرمود اگر سپاه نبود ارتش نبود دشمن با نسخه تاریخی دهه شصت، سپاه را هدف قرار داده است در قضیه زلزله سرپل ذهاب و کرمانشاه با هوشیاری دو فرمانده ارشد ارتش و سپاه نقشه دشمن را خنثی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با ببان اینکه به مثابه دهه ۶۰ دشمن علیه نظام اسلامی ایستاده است، یادآور شد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که دشمن ادعا کرده مردم ایران نباید جشن چهلمین سال انقلاب شان را ببینند و تلاش می‌کند این تحریم‌ها حاصل اتاق فکر بولتون است عوامل داخلی نیز پیاده نظام آنها هستند تا آرزوی آن‌ها را برآورده کنند که به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها