مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

ثبت 4 هزار هیئت مذهبی در استان مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از ثبت ۴ هزار هیئت مذهبی و ۱۰۸ کانون فرهنگی و تبلیغی در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 23June 2018
ثبت 4 هزار هیئت مذهبی در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «ناصر شکریان» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار با آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی‌ فقیه در استان خواستار چاره‌اندیشی برای ساخت مرکز تربیت‌ معلم قرآنی شمال کشور در ساری شد و اظهار داشت: کلنگ‌زنی این مجموعه سالها قبل انجام شد و تکمیل ساخت آن نیازمند حمایت است.
 
وی از مبلغان و روحانیان به عنوان ظرفیتی برای اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت قوی برای ترویج اندیشه‌های دینی دارد.
 
شکریان از ثبت ۴ هزار هیئت مذهبی و ۱۰۸ کانون فرهنگی و تبلیغی در استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ مداح و ۲۳ کانون مداحان و شاعران مذهبی، ۲۵ شورای هیئت مذهبی و ۶۰ بانوی فرهیخته در استان فعالیت دارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بابیان اینکه مازندران رتبه اول تعداد سادات کشور را دارد، گفت: طبق بررسی جدید مازندران ازنظر امامزادگان رتبه دوم کشور و وقف رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
 
این مسئول به فعالیت ۱۰ مرکز آموزش قرآنی در استان اشاره کرد و افزود: همچنین تربیت ۹ هزار و ۴۰۰ کادر متخصص قرآنی، اعطای مدرک تحصیلی به بیش از ۱۰۰ نفر از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در استان به شمار می رود.
 
شکریان در پایان بابیان اینکه اعتبارات قرآنی ارشاد اسلامی قابل ‌مقایسه با تبلیغات اسلامی نیست، گفت: این در حالی است ‌که ۹۰۰ مرکز قرآنی در استان فعالیت دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها