مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد کشور:

مدد جویان سیل زده بخش «ریگ ملک» صاحب خانه می شوند

«آذر اسماعیلی» گفت: مددجویان مناطق محروم و مرزی در اولویت خدمت‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
کد خبر: ۲۹۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ - 23June 2018

مدد جویان سیل زده بخش ریگ ملک صاحب خانه می شوندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «آذر اسماعیلی» مدیر کل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد کشور ضمن بازدید از شرایط منازل آسیب دیده مددجویان ساکن بخش مرزی «ریگ ملک» در اثر سیل گفت: مددجویان مناطق محروم و مرزی در اولویت خدمت‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، یک‌میلیون و ۱۱۷ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد ساکن مناطق محروم و مرزی هستند که بیشتر این افراد ساکن مناطق محروم با ضرایب ۶ و ۷ هستند که طبق برنامه این نهاد باید با خدمات مورد نیاز سطح اقتصادی این مددجویان به مناطق برخوردار نزدیک شود.

وی با بیان اینکه برخی از مددجویان ساکن در مناطق محروم دچار فقر غذایی هستند، افزود: در نیمه دوم سال ۹۶، هفت هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بااعتبار ۷۵۰ میلیون تومان به مددجویان ساکن در مناطق محروم با ضریب ۸ و ۹ داده شد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد اعلام کرد: امسال اعتبار سبد غذایی برای این دسته از مددجویان تحت حمایت به‌ صورت ویژه افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول ضمن بازدید از وضعیت منطقه مرزی و محروم بخش مرزی «ریگ ملک» شهرستان میرجاوه با مردم مستضعف روستا‌های موتورباز محمد و موتورغمداد که در اثر سیل تخریب شده بودند، دیدار کرد.

آذر اسماعیلی ضمن دلجویی و تکریم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میرجاوه و ایتام جهت حل مشکلات ضروری امکانات رفاهی تهیه لوازم ضروری و اولیه زندگی مانند یخچال و کولر و... قول مساعدت داد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز مسکن سیل زدگان بخش مرزی میرجاوه را می‌توان از محل سهمیه سپاه تامین کرد از خدمات ارائه شده توسط این نهاد مقدس که در دورترین نقاط مرزی منزل مسکونی برای ایتام احداث شده بود ابراز خرسندی کرد و در پایان به ایتام این بخش مرزی سبد غذایی اهداء کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار