شهید «عباس بگ عباسی کریم آبادی»:

در این جبهه ها پرچم «لا اله الا الله» را به دست گرفتم تا با خون خود به اسلام خدمت نمایم

اگر در کربلا ی حسین (ع) نبوده ام که او را یاری نمایم ولیکن در این جبهه ها که برای تو و قرآن تو به رهبری فرزند زهرا (س) پرچم «لا اله الا الله» را به دست گرفته ام تا با خون خود به دین اسلام، خدمت نمایم. پروردگارا ! از این بنده حقیر خود قبول بفرما!
کد خبر: ۲۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 23June 2018

در این جبهه ها پرچم «لا اله الا الله» را به دست گرفتم تا با خون خود به اسلام خدمت نمایمبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، «شهید عباس بگ عباسی کریم آبادی» در چهارمین روز از اردیبهشت  سال 1322 در شهرستان  دلفان  متولد شد. در دوران جنگ تحمیلی با پیروی از مکتب امام حیسن (ع) راهی مناطق جنگی شد و در برابر یزیدیان زمان قد علم کرد. سرانجام در بیست و هفتم اسفند ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه، با اصابت ترکش  به سینه و پا، ندای حق را لبیک گفت  و به سوی معبود خویش پر کشید.

پس از انتقال پیکر پاکش به شهرستان دلفان، در بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده شد.  

فرازی  از وصیت نامه  شهید «عباس بگ  عباسی کریم آبادی»:

به نام خدایی که ما را از نیستی به هستی در آورد و ما را بدین سان درآورده است و آزاد آفریده است. اینک ای خداوند، ای صاحب اختیار مؤ منان، ای نهایت آرزوی عارفان، گواه باش که  از مادرم که قبله گاه من است و از خواهران و برادران و از فرزندان جگر گوشه ام و از همسرم و دیگر برادران مؤمن در این دنیا، از تمامی مظاهر گذشتم. شاهد باش که در این دنیا به ظاهر در تنهایی زیستم ولی تو را بهترین عروج و عشق ها یافتم. پس مرا با فراموش کردن و پشت پا زدن به دنیا به سوی خودت فرا خوان.

 خدایا! شاهد باش به سوی تو حرکت کردم. پیوستن به تو را انتظار دارم. ای معبود من تحمل آتش دوزخ تو را نخواهم داشت.

و سپاس ای پروردگار بزرگ من که به ما اندیشه داده ای تا اسلام را بشناسیم و به ما قدرت و توانایی داده ای تا اسلام را بشناسیم و در راه اسلام بجنگیم. اگر در کربلا ی حسین (ع) نبوده ام که او را یاری نمایم ولیکن در این جبهه ها که برای تو و قرآن تو به رهبری فرزند زهرا (س) پرچم «لا اله الا الله» را به دست گرفته ام تا با خون خود به دین اسلام، خدمت نمایم. پروردگارا ! از این بنده حقیر خود قبول بفرما.

پروردگارا ! خودت گواه و شاهد هستی به خاطر اسلام تو اگر پیکرم را قطعه قطعه و بدنم تکه تکه شود باز حاضرم که قطعه های بدنم را جمع آوری کنند. بدنم را بر روی مین ها بیندازند. چون عرض کردم سر چشمه ما از حسین (ع)می باشد.

در ضمن از تمامی برادران مؤمن و حزب الله می خواهم که به ندای رهبر کبیر امام خمینی لبیک گفته و انتقام شهیدان را از صدام و صدامیان گرفته و به جهان بفهمانید؛ ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها