سردار رادان:

انقلاب اسلامی امروز به مکتب «امنیتی انتظامی» دست یافته است

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به یک مکتب امنیتی انتظامی دست یافتیم که قابل گسترش و دفاع است.
کد خبر: ۲۹۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 23June 2018

رادانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمدرضا رادان» رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا صبح امروز (شنبه دوم تیر) در نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت که در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز ما از تمام توطئه‌ها رد شدیم و به خودباوری و خو اتکایی رسیده‌ایم، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به یک مکتب امنیتی انتظامی دست یافتیم که قابل گسترش و دفاع است.

وی ادامه داد: اگر امروز در حوزه‌های مختلف می‌توانیم فعالیت داشته باشیم در سایه امنیت است. امروز جمهوری اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و کشوری که در اوایل نمی‌توانست حتی نارنجکی بسازد امروز غرش موشک‌هایش لرزه به اندام صهیونیست ها انداخته است.

رادان افزود: امروز دشمن می‌داند که اگر حرکت نابخردانه‌ای کند با خاک یکسان می شود و این ناشی از استحکام و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه اینکه در برگیرنده نظام اسلامی بوده است، گفت: انقلاب اسلامی امروزه منافع و مقاصد خیلی ها در جهان از جمله آمریکا را بر هم زده است و به همین دلیل هر روز توطئه جدیدی برای سرنگونی آن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار نفر از مردم عادی و شخصیت‌ها توسط گروه‌های ضد انقلاب و به دستور استکبار جهانی ترور شدند، افزود: گروه‌های ضد انقلاب با همکاری استکبار جهانی اوایل انقلاب در شهرها جنگ شهری به وجود آوردند و هر روز در یک شهر دست به خرابکاری می‌زدند؛ هر کدم از ترورهایی که توسط گروه‌های ضد انقلاب صورت می‌گرفت می‌توانست انقلابی را سرنگون کند، اما انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه پیروز شد.

سردار رادان در ادامه افزود: مردم همواره در تمامی صحنه‌ها در کنار نیروها مسلح در برقراری امنیت حضور داشتند و یکی از مهمترین صحنه‌هایی که حضور داشتند دفاع مقدس بود.

سردار رادان با اشاره به اینکه به واسطه انقلاب اسلامی یک مکتب مردمی در ایران بوجود آمده است، که با صلابت و بموقع جواب دشمن را می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز مکتب بسیج مردمی و حضور مردم در صحنه کارزار عراق و سوریه که منجر به نابودی داعش شد متاثر از فرهنگ دفاع مقدس ایران اسلامی است.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در پایان گفت: تمام توطئه‌های دشمن در ایران با شکست روبرو است و نمی توانند کاری کنند چرا که ما در سایه رهبری زندگی می‌کنیم و اگر بخواهند کاری کنند همچون فتنه ۸۸ سیلی محکمی خواهند خورد که تا سالیان سال صدای آن را بشنوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار