در اطلاعیه ای؛

سپاه پاسداران درگذشت مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت فاطمه سلیمانی مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت‌گفت.
کد خبر: ۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹ - 09September 2013

سپاه پاسداران درگذشت مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، در پی درگذشت بانو فاطمه سلیمانی مادر گرانقدر و مؤمنه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، این نهاد در اطلاعیهای رحلت این بانوی مکرمه را به وی تسلیت گفت.


در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بی تردید تربیت فرزندی برومند و رشید که اخلاص، معنویت، شجاعت، ولایتمداری و صلابت وی آوازه جهانی یافته است، محصول دامان پر مهر و عطوفت و اهتمام بانویی بزرگ و پاک طینت از روستایی محروم و از خیل عشایر غیور و بیادعا، در پرورش ایمانی، دینی و معرفتی چنین فرزندی در فضایی معطر به ذکر خدا و تعالیم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شمار میرود.
این اطلاعیه افزوده است: امروز اگر خیل عظیمی از جوانان پرشور و انقلابی فراتر از میهن اسلامی حتی در جغرافیای تحت تأثیر فرهنگ لیبرال ـ دموکراسی غربی الگوی خود را در شخصیت سردار سلیمانی جستجو میکنند؛ آن را باید ناشی از عنایت پروردگار به مادر ایشان دانست که شایستگی تربیت و پرورش چنین فرزندی را به وی عطا فرمود.


در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است:گرچه این مصیبت اندوهبار است اما فرصتی را فراهم آورده تا آحاد علاقمندان به انقلاب و سربلندی ایران اسلامی با تکریم این مادر مهربان و پاکدامن قدردان حماسه آفرینیهای فرزند دلاور و خردمندش سرلشکر قاسم سلیمانی در عرصههای مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس و دوره فرماندهی و پیشتازی در لشکر 41 ثارالله و هم اینک در نیروی قدس سپاه باشد.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این اطلاعیه با تسلیت درگذشت این بانوی فداکار و متعهد به بیت معزز بویژه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و عزت روزافزون مسئلت کرده است.

نظر شما
پربیننده ها