حجت‌الاسلام تویسرکانی:

شهید چمران زمینه‌ساز ذلت صهیونیست‌ها شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ذلت امروز اسرائیلی‌ها ناشی از جهادی است که چمران علیه اشغالگران قدس آغاز کرد.
کد خبر: ۲۹۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ - 23June 2018
مراجع اجتماعی ما فوتبالیست‌ها شده‌اندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت دکتر چمران و تخریب قبور ائمه بقیع که در مسجد جامعه غدیر خم تهران برگزار شد، با بیان اینکه ۷۰ هزار امام جمعه در زمان معاویه حضرت علی (ع) را لعن می‌گفتند، اظهار داشت: درخشان‌ترین حادثه عالم وجود بعثت حضرت ختمی مرتبت است و هیچ اتفاقی مبارک‌تر از این موضوع وجود ندارد، اما امروز سه گروه نسبت به اهل بیت (ع) وجود دارند و ما گرفتار مصیبت‌های دو گروه هستیم؛ یک گروه کسانی هستند که غلو می‌کنند و گروه دیگر کسانی که دشمنی می‌ورزند.
 
وی با اشاره به موضوع داعش، افزود: در قضیه داعش مردم نمی‌دانند هنوز خداوند چه خطری را از سرشان دور کرده است؛ زیرا داعشی‌ها تا ۵۰ کیلومتری کربلا آمده بودند و نه‌تنها تصرف عتبات برای آن‌ها قطعی شده بود، بلکه پیام داده بودند که می‌آییم مشهد را هم با خاک یکسان می‌کنیم؛ لذا شهدای مدافع حرم در اینجا بر گردن ما حق زیادی دارند و به همین دلیل هم هست که مقام معظم رهبری درباره این شهدا گفتند که این‌ها از اولیای خدا هستند.
 
حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: مدافعان حرم با مظلومیت زیادی به شهادت رسیدند؛ زیرا برخی از آن‌ها را سر بریدند، پیکرهایشان را آتش زدند و به طرز فجیعی به شهادت رسیدند و حتی برخی از این شهدا هنوز پیکرهایشان پیدا نشده است، اما با این حال مدافعان حرم همچنان خود را فدایی اهل بیت (ع) می‌دانند.
 
وی در ادامه با اشاره به شخصیت شهید چمران و با بیان اینکه وی یک مومن عاشق بود، تصریح کرد: مومن عاشق خدا، پیامبر و اهل بیت (ع) را می‌شناسد و در عمل به اسلام دچار افراط و تفریط نمی‌شود؛ به همین خاطر است که شهید چمران می‌درخشد و در لبنان پایه گذار جنبش «امل» می‌شود به نحوی که ذلت امروز اسرائیلی‌ها ناشی از جهادی است که چمران علیه اشغالگران قدس آغاز کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: چه بلایی سرمان آوردند که مراجع اجتماعی ما از شخصیتی چون چمران تبدیل به فوتبالیست‌ها شده‌اند؛ البته فوتبالیست‌ها را نفی نمی‌کنم، اما فاصله شهید چمران با یک فوتبالیست، بازیگر، خواننده و مربی چقدر است؟ نسل جوان امروز ما شهید چمران را چقدر می‌شناسد؟
 
انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار