یک بام و دو هوای ترامپ؛

سندرز: ترامپ حاضر نیست کارگران آمریکایی را در املاک خود استخدام کند

سناتور آمریکایی می‌گوید رئیس جمهوری ایالات متحده در شرایطی از حضور مهاجران انتقاد می‌کند که کارگران املاکش اکثرا مهاجران غیرقانونی هستند.
کد خبر: ۲۹۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ - 23June 2018

سندرز: ترامپ حاضر نیست کارگران آمریکایی را در املاک خود استخدام کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، برنی سندرز سناتور مشهور آمریکایی، رئیس جمهوری این کشور را به خاطر این‌که هر روز مهاجران غیرقانونی را برای آمریکا «بد» توصیف می‌کند، فردی «منافق» خواند.

به گفته سندرز، ترامپ خودش هیچ مشکلی در به‌کارگیری مهاجران غیرقانونی در املاک و مستغلات شخصی‌اش ندارد.

سندرز در پیامی توئیتری نوشت: «چه منافقی! دونالد ترامپ هر روز یاوه‌هایی نفرت‌انگیز و نژادپرستانه را درباره این‌که مهاجران برای کشور «بد» هستند بیان می‌کند؛ اما هیچ مشکلی در به‌کارگیری مهاجران غیرقانونی برای کمک به ساخت هتل ترامپ در واشنگتن یا برج ترامپ در شهر نیویورک ندارد.»

طبق گزارش نشریه هیل، این سناتور آمریکایی در توئیتی دیگر به این نکته اشاره کرد که ترامپ به صورت مکرر به آمریکایی‌ها می‌گوید «تا چه اندازه از مهاجران متنفر است و تا چه اندازه کارگران آمریکایی را دوست می‌دارد» در حالی که «سال گذشته ترامپ تنها یک کارگر آمریکایی را (در تفرجگاه شخصی‌اش موسوم به مار-اَ-لاگو) به کار گرفت، در شرایطی که هزاران آمریکایی خواهان کار در تفرجگاه مار-اَ-لاگو بودند.»

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها