ذوالفقاری در نشست شنبه‌های انقلاب:

مردم در حوزه امنیتی در کنار نیروهای مسلح قرار دارند

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه اجتماعی کردن امنیت در بین مردم سبب ارتقای امنیت ملی شده است، گفت: امروز مردم علی‌رغم اعتراضاتی که نسبت به برخی مشکلات دارند در حوزه برقراری امنیت در کنار نیروهای مسلح هستند.
کد خبر: ۲۹۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 23June 2018

امروز امنیت موجود در ایران برای کشورهای اروپایی سوال است/ مهمترین مدل امنیت کشور خوداتکایی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مراسم دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت با بیان اینکه امروز امنیت موجود در ایران در منطقه بی بدیل است، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل این موضوع مردم‌پایه کردن امنیت در انقلاب اسلامی است و امروز برای اروپایی‌ها این سوال مطرح است که چگونه این امنیت با این حجم از تهدیدات به وجود آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم در خصوص امنیت صحبت کنیم باید حجم تهدیدات، موقعیت جغرافیایی را در نظر بگیریم، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی شروع به توطئه و برهم زدن امنیت داخلی ایران کرد اما با ایستادگی در برابر آن‌ها توانستیم سربلند و پیروز شویم؛ امروز هم پس از سال‌ها بیکار ننشسته و هر روز به دنبال توطئه‌ها جدید علیه ایران است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: امروز ضد انقلاب با همکاری استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است؛ «امروز می‌بینیم مردی که در روز روشن با اتوبوس به ماموران انتظامی حمله می‌کند و باعث شهادت ماموران می شود پس از اینکه اعدام می شود تمام رسانه‌ها غربی به دنبال عملیات روانی علیه ایران اقدام می‌کنند.»

ذوالفقاری با اشاره به اینکه با تمام نارسایی‌ها در حوزه اقتصاد در نظر سنجی صورت گرفته در سال ۹۶ امنیت در ۶ حوزه در ایران بالاترین رضایت‌مندی را داشته است، گفت: یکی از دلایلی که امروز با وجود تمام مشکلات، امنیت کشور ما در بالاترین سطح خود قرار دارد اجتماعی کردن امنیت در بین مردم است؛ مردم امروز علی‌رغم اعتراضاتی که دارند، در حوزه برقراری امنیت در کنار نیروهای مسلح هستند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور افرود: مهمترین مدل امنیتی ایران خوداتکایی است؛ خوداتکایی در جمهوری اسلامی بر محوریت ولایت فقیه و ولایتمداری، اتکا به دانش داخلی، قدرت نرم فرهنگی و توجه به هویت و ارزش‌های مردم است.

ذوالفقاری با بیان اینکه در خاطرات شهدا می‌خوانیم که فرزندان این انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن قرار گرفتند و از دنیا و خانواده خود گذشتند، گفت: چنین موضوعاتی را در کدام یک از انقلاب‌های رخ داده در جهان می‌بینیم.

وی تاکید کرد: در گفتمان امام‌خمینی مهمترین موضوع مردم بودند و امروز هم در بیانات مقام معظم رهبری مردم نقش مهمی دارند و در هر جا دشمن می‌خواست ضربه‌ای بزند مردم حضور داشتند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه امروز مهمترین مدل امنیت کشور برقراری امنیت پایدار است، خاطرنشان کرد: برای برقراری مدل امنیت پایدار نیاز به شجاعت، سرعت بالا در تصمیم‌گیری، مدیران انقلابی و حضور مردم در تمامی صحنه‌هاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار