معاون ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری کارگاه های فصلی زنده هنری در اراک

معاون ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری کارگاههای فصلی هنری با موضوعات دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ - 23June 2018

کارگاه های فصلی زنده هنری در اراک برگزار می شود«داوود کرمی» در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به بهره مندی از ویژگی ها و ظرفیت های هنرمندان استان مرکزی در حوزه دفاع مقدس به منظور انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: خوشبختانه استان مرکزی دارای ظرفیت های هنری فراوان در حوزه دفاع مقدس است که با بهره مندی و استفاده از آنان می توان این فرهنگ غنی و ارزشمند را در سراسر جامعه انتشار داد.

وی افزود: برگزاری این کارگاه های فصلی با موضوع دفاع مقدس در رشته های مختلف هنری و اجرای زنده هنرمندان در کنار اساتید برجسته کشوری می تواند علاوه بر فضای آموزشی بستری به منظور رشد و توسعه فرهنگ دفاع مقدس را فراهم آورد.

 معاون ادبی و هنری اداره کل حفظ آثار استان مرکزی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با برگزاری این کارگاه ها، فضایی به منظور حضور و مشارکت هر چه بیشتری هنرمندان استان مرکزی در تولید آثار دفاع مقدس را ایجاد کنیم.

کرمی با اشاره به نمایش آثار تولیدی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی گفت: آثار هنری تولید شده در این کارگاه های هنری نیز پس از تکمیل مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار