ثابت در نشست شنبه‌های انقلاب:

سال‌های آغازین انقلاب سالیانه سه هزار عملیات خُرد توسط گرو‌ه‌های ضد انقلاب صورت می‌گرفت

یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه 28 جریان افراطی برای سرنگونی انقلاب اسلامی ماموریت داشتند، گفت: طبق مطالعات انجام شده تا قبل از سال 63 گروه‌های ضد انقلاب سالیانه سه هزار عملیات خُرد انجام دادند.
کد خبر: ۲۹۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 23June 2018

سالیانه 3 هزار عملیات خُرد توسط گرو‌های ضد انقلاب تا سال‌های آغازین انقلاببه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «ثابت» استاد دانشگاه صبح امروز (شنبه دوم تیر) در نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع دستاورد‌های 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه امنیت که در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقوله امنیت امروز یکی از مهمترین موضوعاتی است که کشور‌ها به آن توجه دارند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی که کشورمان با آن مقابله می‌کرد گروه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی بود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از جمله انقلاب‌های نادر و کم‌یاب است که با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است، گفت: این تفاوت‌ها در ساختار، رویکرد، رهبری تهدیدات و جنس ضد انقلاب بود که این انقلاب را با دیگر انقلاب‌ها متفاوت کرده است.

ثابت افزود: انقلاب اسلامی نتیجه منطقی روند‌های تاریخی است و همه روند‌ها و اتفاقات باعث رسیدن به 22 بهمن 57 و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اتفاقی نبود و همه اتفاقات با برنامه‌ریزی بود و حتی روند‌ها و رخداد‌های پس از انقلاب اسلامی با برنامه بوده است؛ انقلاب اسلامی با انسجام و پویایی توانسته پیشرفت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف داشته باشد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رژیم طاغوت با حمایت از استکبار یک دژ محکمی در برابر مردم بود، گفت: یکی از دلایلی که امریکا از رژیم طاغوت حمایت می‌کرد مقابله با شوروی بود.

ثابت خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با تمام سختی‌ها با پویایی به کار خود ادامه داد؛ انقلاب اسلامی در ابتدا همچون نهالی بود که با برنامه و حمایت به درختی تنومند تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث ناراحتی استکبار جهانی شد و با هماهنگی و انسجام با کشور‌های همسو برنامه‌ریزی‌های زیادی برای شکست انقلاب اسلامی داشتند، افزود: در جنگ نرم استکبار جهانی و گروه‌های ضد انقلاب در جلسه‌ای در بغداد با عملیات سنگین روانی توسط رسانه‌ها، عصبانی کردن مردم، ترور شخصیت ها، رشد قارچ‌گونه‌ رسانه‌های مکتوب، شایعه پراکنی و به دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی بود؛ استکبار جهانی پس از شکست در مرحله جنگ نرم به دنبال جنگ سخت رفت و جنگ تحمیلی رخ داد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه 28 جریان افراطی برای سرنگونی انقلاب اسلامی ماموریت داشتند، گفت: طبق مطالعات انجام شده تا قبل از سال 63 گروه‌های ضد انقلاب سالیانه سه هزار عملیات خُرد انجام دادند و یکی از موضوعاتی که دشمن در این سال‌ها دنبال کرده است سرنگونی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار