مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خبر داد؛

پخش بیش از 20 هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای کرمانشاه

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از پخش 20 هزار دقیقه برنامه مناسبتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 23June 2018

پخش بیش از 20 هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان از صداوسیمای کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «رضا رحیمی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اظهار داشت: همکاران صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، امسال با دستانی پرتر از سال گذشته وارد ضیافت الهی شدند تا  در ناب‌ترین لحضات در کنار محبوب ترین بندگان درگاه الهی قرار بگیرند و در قالب بخش ها و مباحث متنوع و مختلف از اهمیت این ماه در مسیر خودسازی و بازگشت به خویش بگویند.

وی افزود: برنامه سازان کرمانشاهی با پخش ویژه برنامه های مختلفی که تدارک دیدند سفرهای افطار مخاطبان شبکه های رادیویی و تلویزیونی را پر بارتر و لحضه های ملکوتی سحرگاهی را عارفانه و عاشقانه کردند.

رحیمی پخش برنامه محفل انس با قرآن به مدت 400 دقیقه، مراسم جزءخوانی به مدت 1800 دقیقه، سخنرانی و تفسیر قرآن به میزان 960 دقیقه، ویژه برنامه سحر به مدت 1800 دقیقه، ویژه برنامه افطار به مدت 2700 دقیقه و ویژه برنامه شب های قدر به مدت 540 دقیقه را از برنامه های سیمای مرکز کرمانشاه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
 
وی افزود: پخش برنامه ماه (ویژه افطار) به مدت 2610 دقیقه و بهار برکت (ویژه سحر) به مدت 2640 دقیقه نیز از برنامه های صدای کرمانشاه در این ایام بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار