فرمانده هوانیروز:

همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شود

فرمانده هوانیروز ارتش از برگزاری همایش مشترک تعامل هوانیروز ارتش و سپاه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ - 23June 2018

همایش تعامل هوانیروز ارتش و سپاه برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه که در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد .

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه‌های انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز و ... بود.

امیر قربانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید ید واحده باشند، تاکید کرد: هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طرح و اهداف نهایی همایش هم افزایی و تعامل ارتش و سپاه در هوانیروز ارتش تدوین شده و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

امیر قربانی با تاکید بر اینکه هم افزایی و اتحاد هوانیروز ارتش و سپاه ادامه دار خواهد بود بیان کرد: همایش مذکور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که جانفشانی و رشادت های خلبانان هوانیروز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی این عملیات داشت، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش اعضای هیأت رئیسه، فرماندهان گروه‌های بالگردی فتح، سیدالشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در این نشست شرکت کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها