نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دولت و قوه قضائیه به هرج‌ و مرج در بازار پایان دهند/ احتکارکنندگان به خون شهدا خیانت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دولت و قوه قضائیه به هرج و مرج در بازار پایان دهند؛ نباید اجازه داد احتکارکنندگان و گران فروشان با مسخره کردن نظام و قوانین کشور، به خون شهدا خیانت کنند.
کد خبر: ۲۹۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 23June 2018

دولت و قوه قضائیه به هرج‌ و مرج در بازار پایان دهند/ احتکارکنندگان به خون شهدا خیانت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، رئیس کل دادگستری و جمعی از مسؤولان قضایی خوزستان ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه با آیت الله «موسوی جزایری» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، از تلاش‌های قوه قضائیه در برقراری امنیت تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: اینکه می‌بینیم اوضاع امنیتی کشور تحت کنترل است به دلیل آن نیست که دشمن کاری نکرده یا سرعقل آمده بلکه آنها همواره در حال دسیسه علیه انقلاب اسلامی و به دنبال ناامن سازی کشور هستند ولی مسؤولان ذیربط کارهای زیادی برای پیشگیری و به کنترل درآوردن اوضاع انجام می‌دهند.

آیت‌الله جزایری ضمن تقدیر از تلاش‌های قوه قضائیه و نیروهای امنیتی در برخورد با هسته‌های تروریستی، بیان کرد: عزیزان زیادی برای برقراری نظم و امنیت در استان و کشور شب و روز ندارند. دشمن از ایران به شدت عصبانی است و از راه‌های مختلفی به دنبال ضربه زدن به کشور است لذا نباید لحظه‌ای از مکر دشمن غفلت کرد.

وی با انتقاد از گرانی و هرج‌ و مرج در بازار، گفت: این شرایط قابل قبول نیست؛ دولت و قوه قضاییه پشتوانه اجرای عدالت هستند و طبق قانون باید ریشه ظلم را ازبین ببرند. تعزیرات در برخورد با اخلال گران بازار نقش مهمی دارد و باید وارد عمل شود.

جزایری خواستار تأمین ارز مورد نیاز واردات کولر گازی و وسایل سرماشی شد و بیان کرد: وسایل سرمایشی در مناطق گرمسیر و به‌ ویژه خوزستان برای مردم بسیار مهم است ولی قیمت آن بسیار بالا رفته است. برخی از بازاریان در واکنش به این مسئله عدم تأمین ارز مورد نیاز از سوی دولت را عامل گرانی می‌دانند که در صورت صحت این مسئله دولت اشتباه بزرگی کرده است. در صورت تأمین ارز نیز مسؤولان باید با گران فروشان برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان احتکار سکه در تهران توسط عده‌ای اندک را بازیچه قراردادن دولت و قوانین کشور دانست و عنوان کرد: دولت و قوه قضاییه مسؤول مقابله با گرانفروشی و احتکار هستند و سکوت و بی‌خیالی آنها نسبت به این مسائل قابل درک نیست زیرا اخلال‌گران بازار، کشور را به پرتگاه سقوط می‌برند.

وی با بیان اینکه اعتراض نسبت به محتکران تکلیف شرعی است، افزود: اجازه ندهید عده‌ای دولت و مقدرات کشور را مسخره کند. دشمن خارجی نتوانسته تهدیدات خود را عملی کند اما این افراد در داخل در حال ضربه به نظام و معیشت مردم و خیانت به خون شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها