رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه:

کرمانشاه دومین استان کشور از نظر سرانه اعتبارات هزینه‌ای است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از رشد 17 درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان خبر داد و گفت: کرمانشاه دومین استان کشور از نظر سرانه بودجه هزینه‌ای است.
کد خبر: ۲۹۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ - 23June 2018

کرمانشاه دومین استان کشور از نظر سرانه اعتبارات هزینه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس، «طهمورث الیاسی بختیاری» امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان کرمانشاه 17 درصد رشد داشته و این در حالی است که رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور ۱۸.۵ درصد بوده است.

وی این اعتبارات را شامل هزینه‌های مربوط به حقوق، پرداخت ها، هزینه‌های جاری، پاداش و مرخصی کارمندان دانست و گفت: بر این اساس برای استان کرمانشاه در سال ۹۷ حدود ۵۸۳ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه افزایش اعتبارات هزینه‌ای را بدون احتساب اعتبارات بازارچه‌های مرزی عنوان کرد و افزود: همچنین در این راستا بودجه مورد نیاز برای اصلاح آب و برق لحاظ نشده است.

الیاسی بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر استانداری کرمانشاه در بین استانداری های کل کشور بالاترین سرانه و پرداخت‌ها را دارد همچنین پس از استان کردستان دومین استان از نظر هزینه های کشوری هستیم.

وی ادامه داد: مدیران جهت تسهیم بودجه، جدول برنامه های خود را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند تا بررسی های کامل روی آنها صورت بگیرد و اگر در بخشی کاهش بودجه احساس شد بتوانیم در سطح کلان کشوری از آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار