حمله موشکی به انبار سلاح عربستان در جیزان/ ورود تک‌تیراندازان یمنی به جبهه درگیری

یک منبع نظامی از حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به انبار سلاح عربستان در «المُوَسِّم» واقع در جیزان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 23June 2018

حمله موشکی به انبار سلاح عربستان در جیزان؛ ورود تک‌تیراندازان یمنی به جبهه درگیریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا انبار سلاح ارتش سعودی در شهر المُوَسِّم در جیزان را هدف قرار دادند.

این منبع افزود که در پی این حملات، آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار سلاح عربستان در  المُوَسِّم به وقوع پیوسته است.

دفع حمله متجاوزان به سمت روستای الحریقیه در تعز

یک منبع نظامی در تعز گفت که نیروهای یمنی تلاش مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت روستای الحریقیه در حمیر واقع در تعز را خنثی کردند.

این منبع نظامی گفت که تلاش مزدوران برای پیشروی ساعاتی به طول انجامید، اما آن‌ها نتوانستند هیچگونه پیشروی میدانی کسب کنند.

ورود تک‌تیراندازان یمنی به جبهه درگیری‌

وزارت دفاع یمن امروز شنبه از ورود یگان‌های تک‌تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به جبهه درگیری‌ها در ساحل غربی خبر داد.

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن گفت که یگان‌های تک‌تیرانداز در ساعات اول عملیات خود موفق شدند 3 نظامی و یک مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در شرق الجبیله در بخش التحیتا هدف قرار دهند.

این منبع تاکید کرد که عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طبق نقشه‌های نظامی و تحولات میدانی در جبهه‌ها ادامه خواهد یافت.

دفع حملات مزدوران ارتش سعودی در جبهه عسیر

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه موفق شدند پیشروی مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در جبهه عسیر را متوقف کنند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در حالی که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور پشتیبانی از پیشروی مزدوران 10 حمله هوایی انجام داد، اما آن‌ها نتوانستند هیچگونه پیشروی میدانی کسب کنند.

شلیک موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی در جریان دفع حمله مزدوران به سمت منطقه الدخان در جیزان، یک فروند موشک زلزال 1 و تعدادی گلوله توپ به سمت آن‌ها شلیک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار