نقوی حسینی در صحن علنی:

مطابق مذاق صاحبان زر و زور قانون تصویب نکنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات معیشتی مستضعفین گفت: نباید قوانینی را در مجلس تصویب کنیم که ابزاری برای مال‌اندوزی عده‌ای خاص شود.
کد خبر: ۲۹۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ - 24June 2018

مطابق مذاق صاحبان زر و زور قانون تصویب نکنیمبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه سوم تیرماه) با اشاره به دیدار هفته قبل نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری نکات مهمی را در خصوص کاهش و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیان داشتند که امیدواریم در مجلس به طور جدی به این موضوع پرداخته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح یک فوریتی اصلاح «ماده یک قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی» ابهاماتی دارد، افزود: این قانون باعث می‌شود عده‌ای زمین‌خوار برای زمین‌‌هایی که به صورت غیر قانونی تحت اختیار خود درآورده‌اند، سند رسمی تهیه کنند.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم باید اولویت مسئولان نظام باشد، تصریح کرد: ما نباید در مجلس قانونی را تصویب کنیم که ابزاری برای صاحبان زر و زور شود. گاهی ما در مجلس قانونی را تصویب می‌کنیم که مردم عادی نمی‌توانند از مزایای آن قانون استفاده کنند؛ اما از طرفی دیگر افرادی که آشنا به راه و چاه هستند با سوءاستفاده از این قوانین کلاهبرداری می‌کنند که اخذ سند رسمی به واسطه قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی از مهم‌ترین آنهاست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها