معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

افشاسازی چهره کریه آمریکا بیش از پیش ضروری است

معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی، افشاسازی و نشان دادن چهره کریه و زشت آمریکا را بیش از پیش ضروری دانست.
کد خبر: ۲۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 24June 2018

افشاسازی چهره کریه آمریکا بیش از پیش ضروری است«حسین جعفرزاده» معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد اظهار داشت: ششم تا دوازدهم تیرماه یادآور جنایات و دشمنی‌های همیشگی استکبار جهانی آمریکا با ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی است که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا به «هفته حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

جعفرزاده عنوان کرد: با توجه به شدت لفاظی‌ها و خصومت‌های دیرینه و سیاهه جنایات بی‌شمار ضد بشری آمریکای جنایتکار، افشاسازی و نشان دادن چهره کریه و زشت آمریکا بیش از پیش ضروری است.

وی در ادامه از برگزاری جلسه ستاد حقوق بشر آمریکایی در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان، شهردار و فرماندار مرکز استان، مدیران کل و مسئولان فرهنگی استان خبر داد.

معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی یادآور شد: برگزاری جلسه ستاد حقوق بشر آمریکایی به پیشنهاد فرماندهی کل قوا از 2 سال گذشته مطرح شد و ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح برگزاری این ستاد را در استان‌ها به عهده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس محول کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها