بیست‌ و هفتمین اجلاس سراسری نماز فراخوان داد

بیست‌ و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در سه محور ایده‌ها و تجربیات موفق، آثار ادبی و هنری و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ کمک‌آموزشی فراخوان داد.
کد خبر: ۲۹۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 24June 2018

بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز فراخوان دادبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیست‌ و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» با موضوعاتی نظیر شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهد‌های کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت هم‌سالان به نماز، راه‌های دعوت در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان) و روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز فراخوان داد.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند در محور‌های «ایده‌ها و تجربیات موفق»، «آثار ادبی و هنری» کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی، طرح‌های گرافیکی (پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله)، «محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاریِ کمک آموزشی» بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی شرکت کنند.

آخر مهر ماه سال جاری (۹۷)، آخرین مهلت شرکت در این فراخوان است و علاقه‌مندان از ۱۵ تیر ماه جاری می‌توانند از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ به ارسال آثار اقدام کنند. آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کد ثبت‌نام از طریق سامانه صرفا به صورت پستی مورد پذیرش می‌باشد.

طبق این گزارش، بیستم آبان ماه سال جاری (۹۷) نتایج از طریق سایت‌های www.namaz.ir و www.qunoot.ir اعلام می‌شود و بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز مجموعا به ۱۱۰ نفر برگزیده فراخوان هدایایی تقدیم می‌شود که به هشت نفر نخست کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، ۳۲ نفر بعدی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و در نهایت تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی به ۷۰ نفر برگزیده دیگر اهدا می‌شود.

مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار