معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

بیش از 300 جلد کتاب در اختیار گروه‌های نمایشی قرار گرفت

«مهدی رحیم آبادی» گفت: ۳۶۰ جلد کتاب نمایشی در اختیار گروه‌های نمایشی و هنری خراسان جنوبی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 24June 2018

بیش از 300 جلد کتاب در اختیار گروه‌های نمایشی قرار گرفتبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «مهدی رحیم آبادی» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 360 جلد کتاب نمایش نامه و مجموعه مقالات پژوهشی از تئاتر دفاع مقدس در اختیار گروه های هنری و نمایشی در تمامی شهرستان های استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این کتب نمایشی در قالب 40 عنوان کتاب می باشد، افزود: این کتب بیشتر برای رده های سنی ده سال به بالا قابل بهره برداری است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: در صورت احساس نیاز گروه های نمایشی استان، باز هم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمادگی واگذاری این گونه کتب را به صورت رایگان به گروههای نمایشی و هنرمندان استان دارد.

رحیم آبادی همچنین با اشاره به اینکه نبود متون نمایشی از مشکلات تئاتر دفاع مقدس است، گفت: با همت اساتید برجسته کشوری و مؤلفان در این حوزه، نمایش نامه های پرمحتوای دفاع مقدس جمع آوری شده که امید است بتواند بخشی از نیاز تئاتر استان را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و مقاومت ملل مسلمان از موضوعات مطرح شده در کتب توزیع شده برای نمایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها