فرمانده سپاه ناحیه بهار:

دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌ها در میان بانوان است

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: عدم توجه به عفاف و حجاب، به آموزه‌های دینی آسیب می‌رساند و دشمنان با ترفندهای گوناگون می‌خواهند این ارزش‌ها را در جامعه به ویژه در قشر بانوان کم‌رنگ کنند.
کد خبر: ۲۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 24June 2018

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها در میان قشر بانوان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «سیدجواد حسینی» فرمانده سپاه ناحیه بهار در نشست قرارگاه عفاف و حجاب این سپاه اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب در بانوان نشان‌دهنده عمق بصیرت آنهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه عدم توجه به عفاف و حجاب، به آموزه‌های دینی آسیب می‌رساند، افزود: دشمنان با ترفندهای گوناگون می‌خواهند این ارزش‌ها را در جامعه به ویژه در قشر بانوان کم‌رنگ کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار به شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور بانوان شهرستان بهار، ارائه مشاوره جمعی به همسران کارکنان پاسدار، تبیین عفاف و حجاب در حلقات صالحین و برگزاری کارگاه با موضوعات نقش حجاب وعفاف است.

وی یادآور شد: اعزام مبلغین به روستاها و تبیین مساله حجاب و عفاف، برگزاری جلسات اندیشه ورز با حضور اساتید و طلاب، تشکیل گروه‌های امربه معروف و نهی از منکر، فعالیت در فضای مجازی و برگزاری ایستگاه صلواتی در محل تجمع برنامه مدافعین حریم خانواده نیز از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها