تشریح برنامه های هفته «حقوق بشر آمریکایی» در لرستان

معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار لرستان برنامه های هفته «حقوق بشر آمریکایی» را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۹۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ - 24June 2018

تشریح برنامه های هفته «حقوق بشر آمریکایی» در لرستان«محسن مرادی» معاونت روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: تمامی نهاد ها برای نشان دادن جنایات اسکتبار جهانی آمریکا از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کنند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا از جمله سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار هواپیمای مسافربری ایرباس با 260 مسافر، افزود: تمامی نهادها و سازمان ها چهره واقعی آمریکا را باید بشناسند.

مرادی به برنامه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اشاره کرد و اظهارداشت: روحانیت و ائمه جمعه به  روشنفکری اذهان عمومی در مساجد و مراکز دینی مذهبی میپردازند.

وی با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: صدا و سیما به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی پخش تیزر، زیر نویس تلویزیونی و همچنین از کارشناسان مربوطه در برنامه های تلویزیونی استفاده میکند.

معاونت روابط عمومی اداره کل حفظ آثار لرستان افزود: شهرداری و سپاه ناحیه خرم آباد با توجه به ظرفیت های موجود از تبلیغات محیطی استفاده میکند.

مرادی به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان اشاره و عنوان کرد: ایستگاه نقاشی و قصه گویی با موضوع جنایات حقوق بشر آمریکایی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان لرستان برگزار میشود.

وی با اشاره به برنامه های سازمان  فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: درشهرستان های استان نمایش خیابانی با موضوع حقوق بشر آمریکایی اجرا میشود.

معاونت روابط عمومی اداره کل حفظ آثار لرستان به فعالیت حوزه هنری در هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه حقوق بشر آمریکای در حوزه های هنری استان برپا میشود.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی عمومی همراه با پیام هایی در رابطه با جنایات آمریکا اشاره و افزود: این برنامه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: مصاحبه خبری خبرنگاران با تمام مسئولین و نهادها به منظور روشنگری جنایات آمریکا صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار