وصیت‌نامه مهندس شهید عباسعلی سلیمانی/ برای انقلاب و اسلام و امام امت در راه خدا پیکار کنیم

شهید «عباسعلی سلیمانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «بر همه ماست که در راه خدا پیکار کنیم؛ با هر طریق و شیوه‌ای که برایمان مقدور است. من هم با این قصد و به این منظور دفاع از انقلاب و اسلام و امام امت در تاریخ نهم آبان ۱۳۵۹ عازم جبهه جنگ هستم.»
کد خبر: ۲۹۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 25June 2018

وصیت‌نامه مهندس شهید عباسعلی سلیمانی/ در راه خدا پیکار کنیمبه گزارش خبرنگار ساجد، مهندس شهید «عباسعلی سلیمانی» در تاریخ هفتم شهریور ۱۳۳۶ در روستای نصرآباد از توابع شهرستان کاشمر چشم به جهان گشود. وی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی دانشگاه مشهد در رشته کشاورزی بود، سرانجام در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۶۰ به دست اشرار در منطقه نیک‌شهر تیرباران شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خداوند بخشنده مهربان
پدر و مادر، خواهران و برادرم. سلام گرم و صمیمانه‌­ام نثارتان باد.

عزیزانم می­‌دانم که در تمام طول عمر، همگی شما را بسیار ناراحت و اذیت و آزار نموده‌­ام، می­‌دانم در زندگی جز زجر و مشکلات و ناراحتی و غم و غصه برایتان چیزی نداشته‌­ام. مرا ببخشید از این­که همیشه شما را ناراحت کرده‌­ام.
عزیزانم! پیشوایان و امامان ما، همگی در طول عمرشان با زجر و ناراحتی و غم و غصه زندگی می­‌کردند؛ بنابراین از این مسائل ناراحت نباشید؛ بلکه خوشحال باشید، چون پیرو حضرت محمد (ص) و شیعه حضرت علی (ع) هستید.

در این موقعیت که دشمن غدار و شیطان بزرگ علیه جوهر اسلامی انقلابمان و رهبر عزیزمان دست به توطئه زده و در این موقعیت که اسلام و انقلاب در خطر است؛ بر همه ماست که در راه خدا پیکار کنیم؛ با هر طریق و شیوه‌ای که برایمان مقدور است.

من هم با این قصد و به این منظور دفاع از انقلاب و اسلام و امام امت در تاریخ نهم آبان ۱۳۵۹ عازم جبهه جنگ هستم. اگر در این راه پر افتخار کشته شدم، از این موضوع ناراحت نشوید؛ بلکه خوشحال باشید و جشن بگیرید و افتخار کنید که جشن شهادت فرزندتان و کلیه فرزندان دلیر اسلام را می­‌گیرید.
شما هم در این راه پر افتخار شرکت و تلاش نمایید تا همگی از اسارت آزاد شویم و اسلام پیروز شود. از قول من به تمام دوستان و رفیقان و برادران سلام برسانید و خداحافظی نمایید.

عباسعلی سلیمانی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار