معاون منابع انسانی قوه قضاییه:

شیوه های دادرسی نیازمند بازنگری مجدد است

معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: شیوه های دادرسی نیازمند بازنگری مجدد است و باید از ابزارهای مختلف نظیر آی تی برای تحول در دستگاه قضا استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۹۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 24June 2018
شیوه های دادرسی نیازمند بازنگری مجدد استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «علیرضا امینی» معاون منابع انسانی قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در همایش قضات استان مازندران با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و گرامی داشت شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی از بانیان حکومت اسلامی بوده و در معماری قانون اساسی نقش اساسی داشته است.
 
امینی با اشاره به شخصیت مرحوم بهشتی اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام راحل، مرحوم بهشتی به‌ تنهایی یک ملت بوده است و باید یاد و خاطره این شهید والامقام را زنده نگه‌ داریم.
 
وی با بیان اینکه شهید بهشتی بالاتر از زمان دوره خود بوده است، گفت: باید ابعاد شخصیتی شهید بهشتی تبیین شود و جدیت و پشتکار و اعتماد به‌ نفس شهید بهشتی نشان داده شود.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه، نظم و انضباط و خستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های برجسته شهید بهشتی برشمرد و گفت: صعه صدر، حلم و بردباری از ویژگی‌های دیگر شهید بهشتی بوده است.
 
امینی با اظهار اینکه شهید بهشتی کارهای بزرگی را در زمان و فرصت کم انجام داده است، گفت: انصاف به افزایش سرانه اجتماعی، همدلی و وحدت کمک می‌کند و انصاف در شخصیت شهید بهشتی از وی شخصیت برازنده ای ساخت.
 
وی اظهار داشت: شیوه های دادرسی نیازمند بازنگری مجدد است و باید از ابزارهای مختلف نظیر آی تی برای تحول در دستگاه قضا استفاده کنیم.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه با بیان اینکه در جامعه شاهد برخی بدرفتاری‌های اجتماعی هستیم، گفت: وقتی حس رفاقت و همدلی شکل گیرد بخشی از مشکلات امروز جامعه نیز قابل‌ حل است.
 
 امینی نگاه تحول‌گرا در دستگاه قضا را امری مهم برشمرد و گفت: انقلاب اگر در دست مدیرانی قرار گیرد که نگاه تحولی و صعه صدر نداشته باشند با مشکل مواجه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تقریباً نیمی از مبادلات اقتصادی برابر دو برابر تولید ناخالص ملی کشور با چک انجام می‌شود، گفت: در سال ۹۵ در ردیف ششم موانع کسب‌ و کار، چک برگشتی وجود دارد.
 
معاون منابع انسانی قوه قضاییه یادآور شد: تقریباً در هر استان دومین یا سومین مسئله، مربوط به سند عادی است و باید موانع فرا روی برطرف شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار