دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام با مدیر کل آموزش استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و بر همکاری‌های دو جانبه در برنامه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ - 24June 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با مدیرکل آموزش استانبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با اسفندیار رستم نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ شرفبیانی بر اجرای برنامه های مشترک و احداث المانی از آیت الله حیدری ایلامی که یاد آور حماسه مردمان این سرزمین است، اظهار داشت: امید داریم با همراهی مسئولین در همه رده ها شاهد آغاز به کار افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام  باشیم.

وی در ادامه گفت: در این بین آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای را دارد چرا که در آن دوران هم معلمین و هم دانش آموزان بخش عظیمی از نیروها را تشکیل می دادند.

سرهنگ شرفبیانی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های آموزش و پرورش در راستای اهداف بنیاد، خواستار معرفی نیروها و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای انجام تاریخ شفاهی شد تا بتوان از آنها برای استفاده های هنری و همچنین سوژه های فیلم های مستند و کوتاه استفاده کرد و یا بصورت نمایشنامه و کتاب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهدات استفاده کرد.

رستم زاد در این جلسه گفت: آموزش و پرورش با وجود رسالت خطیری که دارد می تواند با همکاری نهاد های انقلابی سکوی باشد برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت تا دانش آموزانی تربیت شوند که باعث سربلندی و افتخار برای این انقلاب باشند.

وی در ادامه گفت: ما از تاریخ بهترین درس ها را میگیرم که خود دوران دفاع مقدس بهترین تاریخ معاصر است، که با وجود آن همه دشمنی های استکبار، ملت ما با همدلی و اتحاد توانستند سربلند از این دهه عبور کنند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار