رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان:

انقلابی‌گری در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان موثر است

رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: در شرایط کنونی دشمن با فشار اقتصادی به تقابل با ملت ایران برخاسته که باید در این خصوص انقلابی عمل کرد چرا که انقلابی‌گری تاثیر مستقیمی در اقتصاد و خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دارد.
کد خبر: ۲۹۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 25June 2018

انقلابی‌گری در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان موثر استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی طاهری» رئيس سازمان بسیج اساتید استان همدان در همایش بسیج اساتید استان همدان با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه رسالت اصلی بسیج حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است اظهار داشت: بسیج اساتید نیز در راستای این رسالت انجام وظیفه کرده و در این راستا با اقدامات خود به دنبال تحقق آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی است که تحقق یافتن آرمان‌ها در توجه به دستورات و منویات ولایت فقیه است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن افزود: در رهنمودهای ایشان بارها یک کلیدواژه عنوان شده و پایداری نظام تنها با روحیه انقلابی‌گری در همه عرصه‌ها ممکن می‌شود.

طاهری با بیان اینکه انقلابی‌گری در همه عرصه‌های نظام و انقلاب تحقق یافته و قابل درک بوده است یادآور شد: واژه انقلابی‌گری از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که در دوران دفاع مقدس انقلابی‌گری، حضور همه جانبه در جبهه‌های نبرد بود و امروز نیز بیش از هر زمان دیگر باید به این مهم توجه کرد.

وی با همچنین با اشاره به اینکه انقلابی‌گری در راستای مبارزه برای مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی بود، تاکید کرد: این مهم امروز مایه مباهات جامعه در سراسر دنیا است.

رئيس سازمان بسیج اساتید همدان با بیان اینکه تاثیرگذاری انقلابی‌گری در راستای خنثی کرن توطئه‌های اقتصادی دشمنان بسیار مهم است تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمن با فشار اقتصادی به تقابل با ملت ایران برخاسته که باید در این خصوص انقلابی عمل کرد چرا که انقلابی‌گری تاثیر مستقیمی در اقتصاد و خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی به رونمایی از کتاب «اقتصاد استان همدان با رویکرد اقتصاد مقاومتی» نیز اشاره کرد و بیان داشت: این کتاب مشتمل بر 800 صفحه بوده و توسط بسیج اساتید استان همدان منتشر و چاپ شده است.

طاهری با بیان اینکه در تدوین این کتاب اساتید مجربی همکاری داشته اند افزود: تعدادی از اساتید دانشگاه و متخصصان حوزه اقتصاد، مطالعات را با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام‌ داده و کتاب ارزشمندی به چاپ رسید که امروز به مدیران استان تقدیم می‌شود.

این مسئول در پایان با تاکید بر لزوم ارتباط بین بسیج دانشگاه‌ها با بسیج دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد این حلقه مفقوده بین علم و حوزه‌های اجرایی بسیاری از معضل‌ها برطرف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار