امام جمعه اهل سنت هامون:

حقوق بشر ابرازی در دست استکبار جهانی است

امام جمعه اهل سنت هامون گفت: حقوق بشر به عنوان یک ابزار برای به زانو در آوردن سایر کشورها در دست استکبار جهانی است.
کد خبر: ۲۹۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ - 25June 2018

حقوق بشر ابرازی در دست استکباربه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مولوی «عبدالله حسن زهی» امام جمعه اهل سنت هامون در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی و سایرکشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر تنها از این واژه استفاده ابزاری کرده و هیچگاه آن را در کشورهای خود آن گونه که در قوانین درج شده اعمال نکرده اند.

وی افزود: آمریکا خود یک جنایتکار عظیم و منفور است و جنایات های آنو سایر کشورهای مدافع حقوق بشر آنچنان زیاد است که باید آن‌ها از گفتن اینکه مدافع حقوق بشر هستند خجالت زده باشند چرا که نه تنها مدافع حقوق بشر نیستند بلکه خود ناقض فاحش آن‌ها هستند.

مولوی حسن‌زهی خاطرنشان کرد: ملت ایران، فلسطین، عراق، افغانستان، ویتنام و بسیاری از کشورهای منطقه ضربات زیادی از آمریکا و کشورهای مدافع حقوق بشر خورده‌اند و در این راه انسان های ببگناه زیادی جان خود را در در این راه از دست داده‌اند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: آمریکا در جنگ 8 ساله ایران و عراق، سقوط هواپیمای ایرباس شهید کردن دانشمندان هسته‌‌ای جنایات خود را در حق ملت ایران به نمایش گذاشته‌اند و بنابراین ملت ایران هیچ گاه گول این کشور منفور را نمی‌خورند.

وی اذعان داشت: در حالی که کشورهای آمریکایی و مدافع حقوق بشر قوانین حقوق بشر را خود اجرا نمی‌کنند سایر کشورها را مجبور به اجرای قوانینی که در بسیاری از کشورها قابل اجرا نیست کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار