همزمان با نهم ذی‌الحجه

فضای راهیان نور جنوب کشور آکنده از عطر دعای عرفه می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در برخی از یادمان‌های راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ - 27September 2014

فضای راهیان نور جنوب کشور آکنده از عطر دعای عرفه می‌شود

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به خواست مقام معظم رهبری برای گسترش این فعالیتها در معرفی و زنده نگهداشتن ارزشهای دفاع مقدس گفت: گسترش برنامه های راهیان نور با توجه به نیاز نسل آینده به این فرهنگ در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور قرار دارد.

وی افزود: هر ملتی برای تعالی نیازمند معرفی الگوها و اسطوره های خود به جوانان و نسل های آینده است و الگوها و شخصیت های بی نظیری که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند باید به مردم و نسل امروز معرفی شوند. راهیان نور در واقع فضاسازی ذهنی و قلبی در این زمینه را بر عهده دارد.


ادیبی در رابطه با فعالیت های امسال ستاد مرکزی راهیان نور در غرب کشور تصریح کرد: اقدامات گسترده ای که در مناطق عملیاتی جنوب انجام شده بود که با توجه به توقع و خواست رهبری در جهت گسترش این فعالیت ها، در غرب و شمال غرب کشور نیز آغاز شده و در سه سال گذشته موضوع سازماندهی این راهیان نور در مناطق غرب و شمالغرب در ستاد پیگیری شد که امسال نیز برای چهارمین سال اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق غرب کشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: ایام اوج بازدید از مناطق عملیاتی در راهیان نور غرب از 15 مهر تا 30 مهرماه است و مناطق غربی که امسال مورد بازدید کاروانهای راهیان های نور قرار می گیرد شامل دو استان ایلام و کرمانشاه است که از شهرستان مهران در استان ایلام تا شهرستان پاوه در استان کرمانشاه را در برمی گیرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشورتصریح کرد: امسال همانند سال های گذشته در روز عرفه، روز شنبه 12 مهرماه زائران راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس در سراسر کشور دور هم گرد آمده و این دعای آسمانی را در سرزمین نور زمزمه می کنند که در استانهای ایلام و کرمانشاه در پادگان ابوذر، مرز خسروی، یادمان شهدای گمنام سومار، یادمان قلاویزان مهران و قرارگاه امیرالمومنین(ع) در بانروشان ایلام در کنار یادمان های دفاع مقدس جنوب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها