استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خراسان جنوبی

«محمد مهدی مروج الشریعه» درخصوص پروژه‌های دولت در سالگرد پیروزی انقلاب در استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۱۲۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد و تکمیل پروژه‌هایی است که قبل از پایان سال در استان به بهر‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 25June 2018

بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های خراسان جنوبی/ همزمانی چهلمین سالگرد انقلاب و کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی اقدام مبارکی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدمهدی مروج‌الشریعه» استاندار خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از امروز و از این جلسه مسئولین حامل پیام مهمی هستند که باید به کمک همه ارکان نظام در استان، گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.

وی افزود: براساس گزارش وزارت کشور، قرار است به لطف الهی تعداد ۳۰۱ پروژه در سطح کلان کشور و با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۲ هزار میلیارد تومان در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی هم افتتاح این پروژه‌ها سهمی دارد که بیش از ۱۱۲۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد و تکمیل پروژه‌هایی است که قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسدرسد.

مروج‌الشریعه یادآور شد: مسئولین برای تحقق این پروژه‌ها پیگیر خواهند بود که در تاریخ مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی بیان داشت: براساس گزارش قرارگاه خاتم‌الانبیاء، قرار است ۴۰ پروژه به ارزش ۱۱۸ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف همچون نفت، گاز، کشاورزی و... افتتاح شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این‌که گزارشی که به رئیس جمهور تقدیم شد، ماحصل اقدامات همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: توجه کنیم که خودمان به دست خودمان مشکل آفرینی نکنیم؛ چراکه امسال، هم سال حساسی است و هم باید در ۲ فاز مهم عملکرد چهل ساله انقلاب و نیز در راستای این ۳۰۱ طرح به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی داشتن بیشترین مرز طولانی با کشور افغانستان را نیامند هوشمندی‌های بالا در عرصه مدیریت دانست و اضافه کرد: در حوزه نرم‌افزاری و گفت‌وگوی با مردم و پاسخگویی به سوالات، باید عمیق‌تر از این ورود کنیم و این زمانی محقق می‌شود که اول بپذیریم با همگرایی در کنار هم قرار گرفتیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: یکی از زیبایی‌های انجام این کار تقارن این مسئله با گرامی‌داشت کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی است که برای تکمیل این مسئله، هم فرصتی است و هم نعمتی است؛ چراکه آثار برگزاری کنگره تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت و می‌شود از آن تقارن استفاده کرد.

مروج‌الشریعه درخصوص نقش تبلیغات در اثربخشی بهتر به موضوعات مطرح، گفت: نیازمند استفاده از تکنولوژی در ارتباطات هستیم چراکه زبان و بیان مبادله افکار تغییر کرده و باید از روش‌های کارآمد و نوین استفاده کرد.

وی تاکید کرد: توجه کنیم آن حق بزرگی که نظام به گردن ما دارد که تبیین صحیح دستاورد‌های انقلاب و ظرفیت‌های مردم با کمک خود مردم است باید به درستی انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که چگونگی آگاهی‌بخشی عملکرد نظام به مردم و جوانان مهم‌ترین مسئله ما است، خاطرنشان کرد: این‌که چگونه باید به نسل جوان و افرادی که بعد از انقلاب به دنیا آمدند و نمی‌دانند در پیش و ابتدای انقلاب چه گذشته است، مسائل و دغدغه‌های انقلاب منتقل شود موضوع مهمی است که در این راستا آگاهی بخشی و اقناع، مهم‌ترین ظرافت و کلام متنفذ سخن سخنوران برای جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار