دیدار پیشکسوتان لشکر 21 امام رضا (ع) با خانواده­ شهدای تخریب خراسان جنوبی

جمعی از پیشکسوتان واحد تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) با سفر به خراسان جنوبی با خانواده شهدای این واحد در شهرستان­‌های «فردوس»، «بشرویه» و «آیسک» دیدار کردند.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 25June 2018

پیشکسوتان لشکر 21 امام رضا(ع) با خانواده­ شهدای تخریب استان «خراسان جنوبی» دیدار کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهید «علیرضا صباغ» فرمانده تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) و 12 شهید این واحد اعزامی از استان خراسان جنوبی، «علیرضا یوسفی» فرمانده واحد تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس به همراه «محمدرضا امیرحسنخانی» نماینده مردم شهرستان‌های «فردوس»، «طبس»، «سرایان» و «بشرویه» در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام «محمدرضا بابایی» امام جمعه «فردوس» و جمعی از پیشکسوتان واحد تخریب امروز با حضور در منزل شهدای تخریب با خانواده این شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

رزمندگان تخریبچی خراسانی در سفر خود به استان «خراسان جنوبی» در شهرستان «بشرویه» با خانواده شهیدان «مهدی محمدپور»، «مهدی شجاع» و «محمد ناصری» دیدار کردند. همچنین رزمندگان واحد تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در ادامه سفر خود به این استان، با خانواده شهیدان «محمدحسن هویدا»، «هادی جوادی»، «حسین محمدزاده»، «علی محمدزاده»، «هاشم بخشایش»، «غلامعلی تقوایی» و «سیدمحمد طبسی» در شهرستان «فردوس» و با خانواده شهید «محمد خیاط» در شهرستان «آیسک» دیدار کردند.

در این دیدارها، والدین شهدای تخریبچی ساعتی را در کنار همرزمان فرزندان شهیدشان سپری کردند و خاطرات عزیزان سفر کرده خود را از زبان همسنگرانشان شنیدند.

در پایان این دیدارها «علیرضا یوسفی» فرمانده واحد تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس به نمایندگی از رزمندگان این واحد با اهدای هدایایی به همراه کتاب «جنون مجنون» اثر «حمید جهانگیر فیض آبادی» از رزمندگان واحد تخریب از خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

در این سفر، رزمندگان تخریب لشکر 21 امام رضا(ع) با حضور در گلزار شهدای شهرستان «فردوس» ضمن بهره­‌مندی از روایتگری «حمید جهانگیر فیض ­آبادی» و «محمدرضا امیرحسنخانی» از پیشکسوتان واحد تخریب در خصوص حماسه­ آفرینی‌های شهدای این واحد که به جان و دل همسنگران جا مانده از قافله شهدا جلا بخشیدند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با همرزمان شهیدشان میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار