جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی مردمی شود

«صفرعلی اسماعیلی» جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی مردمی شود.
کد خبر: ۲۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 25June 2018

کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی مردمی شود/ لزوم برگزاری جلسات بصورت هفتگی برای جبران عقب ماندگی هابه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سرهنگ «صفرعلی اسماعیلی» جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: سپاه استان در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همچون ستاد برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی دبیر ستاد است.

وی با بیان اینکه در جلسات ستاد کنگره در شهرستان انتظارات یک ستاد قوی و عملیاتی با برنامه ریزی و با پیگیری جهادی وجود دارد، افزود: ستادها فرمایشی نیست و دستور کار مشخص است و اعضا باید در جلسات پاسخگو باشند تا برنامه ها مورد بررسی قرار گیرد و تصویب شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بهتر است جلسات ستاد بصورت هفتگی برگزار شود تا عقب ماندگی ها جبران شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در برنامه اثربخشی و کیفیت برایمان خیلی مهم است، اضافه کرد: باید هر مسجد، حسینیه، مدرسه و اداره یک ستاد مردمی برگزاری کنگره شهدا باشد تا کارهای بزرگی انجام شود.

وی تصریح کرد: ستاد شهرستان کفایت نمی کند و باید ستادها مردمی شود تا توسط مردم اداره شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در برنامه جاری سیستم اداری انتظار ما این است که آنها را در قالب کنگره شهدا اجرا کنند، گفت: برنامه های خدمات رسان وسیعی پیش بینی شده است که بخش های مردمی اقشار با آن همکاری دارند.

اسماعیلی متذکر شد: در برنامه ها از ابتکارات و خلاقیت استفاده شود تا قشر جوان بتوانند بهتر استفاده کنند و مورد رضایت واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت دستگاه های اداری ضعیف است، گفت: آنچه که مهم است این است همکاری و مشارکت مردمی در همه بخش ها بر بخش دولتی غالب باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در همه برنامه های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب و ستاد برگزاری کنگره یک پیوست فرهنگی ضروری است، افزود: باید برنامه ها اثر بخش باشند و فقط حرف از اجرا زدن کفایت نمی کند.

اسماعیلی با اشاره به شناسایی آثار هنری ویژه و هنرمندان شهرستان ها گفت: در نمایشگاهی که در محضر رهبری دایر خواهد شد موضوعات مرتبط با کنگره را در قالب آثار هنری عرضه و سپس به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می کنیم.

وی در خصوص مردمی کردن کارهای فرهنگی کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از افرادی که در نویسندگی توانمند هستند برای تدوین کتب جیبی در خصوص شهدا دعوت کرده ایم و این نمونه ای از مردمی کردن کارهای کنگره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار