مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی تنها گوشه ای از جنایت های آمریکا است

سرهنگ «احیاءمحمد امیری» در ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: حوادثی که در طول ایام ششم تا دوازدهم تیرماه اتفاق افتاد تنها گوشه ای از جنایت های آمریکا بوده است.
کد خبر: ۲۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 25June 2018

حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی تنها گوشه ای از جنایت های آمریکا استبه گزارش دفاع پرس در بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: حوادثی که در طول ایام ششم تا دوازدهم تیرماه اتفاق افتاد تنها گوشه ای از جنایت های آمریکا بوده است، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا اکنون آمریکا نه تنها به جمهوری اسلامی بلکه به بشریت ظلم کرده است.

وی با بیان اینکه حادثه بمباران شیمیایی شهر سردشت حادثه کوچکی نبود، گفت: مردم این شهر، بی گناه مورد حمله شیمیایی دشمن قرار گرفتند و حدود 8 هزار نفر از جمعیت این شهر شیمیایی شدند، اثرات شیمیایی این حمله متاسفانه در برخی افراد باقیمانده و فرزندانی که از این افراد متولد می شوند به دلیل عوارض شیمیایی معلول به دنیا می آیند.

امیری در خصوص حادثه انهدام هواپیمای جمهوری اسلامی توسط آمریکا نیز بیان کرد: این هواپیما یک هواپیمای مسافربری بود که از ایران به سمت دبی حرکت می کرد و مسافران این هواپیما افراد عادی بودند و ارتباطی با مسائل نظامی نداشتند و آمریکا به طور ناجوانمردانه این هواپیما را با 291 مسافر، خلبان و مهماندار منفجر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: هر چقدر چهره کریه و زشت آمریکا را بشناسیم بهتر می توانیم با این دشمن جنایتکار مقابله کنیم و بایستی چهره آمریکا را به نسل فعلی و نسل آینده نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 17 هزار نفر در کشورمان در زمان انقلاب ترور شدند، گفت: بیشتر این افراد از کسانی بودند که در پیشبرد انقلاب اسلامی نقش داشتند و پشت پرده همه این جنایت ها آمریکا حضور داشت و اگر دشمن بخواهد توطئه ای ایجاد کند این توطئه مربوط به حزب یا گروه خاصی نمی شود بلکه این توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه مردم را شامل می شود.

امیری خطاب به حاضرین در جلسه بیان داشت: هر فردی در هر جایگاهی که حضور دارد وظیفه دارد تا چهره آمریکا را به دیگران نشان دهد و روحانیون نیز می توانند در مساجد، محافل و مجالسی که شرکت دارند به تبیین جنایت های آمریکا و تشریح حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی بپردازند.

در پایان هر یک از حاضرین در جلسه که از مسئولان نظامی و فرهنگی استان بودند برنامه های خود را به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار