قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی برای جوانان به منظور آشنایی با جنایت‌های آمریکا

«نصرت‌الله لطفی» گفت: باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آمریکا ایستادگی کنیم و مهم‌ترین ابزار ما برای تحقق این هدف بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۲۹۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 25June 2018

برگزاری نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی برای جوانان به منظور آشنایی با جنایت‌های آمریکابه گزارش دفاع پرس از سمنان، «نصرت‌الله لطفی» قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: امروزه دشمن در بستر فضای مجازی و حقیقی و در جوامع مختلف مردمی رخنه کرده و درصدد از بین بردن ریشه‌های انقلابی و اسلامی در مردم ایران است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی برای آشنایی با جنایت‌های آمریکا خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آمریکا ایستادگی کنیم و مهم‌ترین ابزار ما برای تحقق این هدف بصیرت افزایی است.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی و تبلیغات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را بهترین فرصت برای روشنگری در جوامع مردمی دانست و گفت: فضای مجازی بستر دروغ‌پردازی علیه ایران اسلامی و نفوذ در افکار مردم ایران تبدیل‌ شده است و باید تمهیدات ویژه‌ای را برای این امر بیاندیشیم.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین چهره پلید استکبار و منافقین و لزوم به چالش کشیدن مواضع آمریکایی‌ها تصریح کرد: مردم باید در مقابل آمریکا و حمایت از حقوق بشری که مدعی آن است مطالبه‌گرایانه عمل کنند.

لطفی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری و تبیین توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران اجرایی می‌شود، یادآور شد: این نشست‌ها باید با حضور ویژه جوانان امروز برگزار شود تا جوانان با توطئه‌های آمریکا آشنا شوند.

وی ابراز داشت: آمریکا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متهم به تروریست‌ بودن می‌کند و این در حالی است که ایران بالغ‌ بر 17 هزار شهید ترور به این نظام تقدیم کرده است.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بیان کرد: مردم مشکلات عدیده‌ای در ایران دارند و با وجود تمام این مشکلات باز هم از اصل نظام و ولایت‌فقیه پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار