سردار کارگر:

مدیران بنیاد حفظ آثار باید ارزشی عمل کنند/ در مقابل خانواده شهدا مسئول هستیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از ارزش‌ها در بنیاد حفظ آثار این است که خودمان ارزشی عمل کنیم، گفت: در مقابل خانواده شهدا مسئول هستیم.
کد خبر: ۲۹۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ - 25June 2018

روسای بنیاد حفظ آثار باید ارزشی عمل کنند؛ در مقابل خانواده شهدا مسئول هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» عصر امروز در جلسه استانی روسای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 7 استان کشور که به میزبانی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در این سفر توفیق بازدید از استان مرکزی را داشتیم، اظهار داشت: امیدواریم در دهه فجر امسال مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی افتتاح شود.

وی افزود: یکی از کارهای خوبی که در استان‌ها می‌توان انجام داد این است که مدیران، با اخلاق و رفتار خوب که منجر به انجام کار می‌شود فعالیت داشته باشند و اگر در ابتدای کار مرجعیت پیدا کنند می‌توانند کارها را به‌ درستی پیش ببرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: به‌ شخصه نمی‌توانم باور کنم کسی ادعا کند در استان نمی‌توان کار کرد، بنابراین با دست‌ به‌ دست هم دادن و توکل بر خدا می توانیم موفق شویم.

وی تصریح کرد: امروز در شهر اراک با خانواده یکی از شهدای نیروی انتظامی که حدود 15 روز پیش پیکر مطهر شهیدشان را از سیستان آوردند دیدار کردیم که هنوز از فکر این قضیه بیرون نیامده‌ام. این شهید دو فرزند پسر و همسری جوان داشت که هنوز داغدار بودند. همسر شهید هنوز 30 سال سن ندارد ولی دارای روحیه بسیار قوی است و درخواست داشت که کنار همسرش دفن شود و بر این باور بود که خود نیز شهید می‌شود.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر عنوان کرد: افراد و مسئولان زمانی که دور یک میز می‌نشینند باید خود را ارزیابی کنند. مردم به عملکرد ما مسئولان نگاه می‌کنند و ما جدا از این مسائل نیستیم و باید حواسمان جمع باشد.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) در خطبه 3 نهج‌البلاغه به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره می‌کنند، گفت: باید به تکالیف خود عمل کنیم و دل به مسائل دنیوی نبندیم، برای مثال مردم ثروتمند قصر شیرین یک‌ روزه فقیر شدند، مردمی که در بم زندگی می‌کردند و مردم سرپل ذهاب چه اتفاقی برایشان افتاد؟

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عزت و ذلت در دست خدا است و در بنیاد حفظ آثار یکی از ارزش‌ها این است که خودمان ارزشی باشیم چرا که در غیر این صورت نمی‌توانیم ارزش‌ها را حاکم کنیم؛ بنابراین همه باید به هم تذکر دهیم.

وی اظهار داشت: ما که در بنیاد حفظ آثار هستیم باید در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی جلو برویم چرا که ارزش های انقلاب اسلامی جدای از ارزش‌های دفاع مقدس نیست. حواسمان باشد مردم بصیر هستند اگر حرف ما روی مردم اثر گذار نیست ناشی از این است که خودمان عامل نیستیم.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر با تأکید بر اینکه باید به آنچه وظیفه‌ داریم عمل کنیم، عنوان کرد: باید بدانیم در مقابل خانواده شهدا چه تکلیفی داریم؟ انسان به حدی در مقابل این خانواده‌ها کوچک می‌شود که فکر می‌کند عین یک مورچه در برابر یک انسان بزرگ است.

وی بیان کرد: ما در مقابل همسران و خانواده شهدا مسئول هستیم. ما که در بنیاد حفظ آثار فعالیت می کنیم مسئولیت بیشتری داریم بنابراین باید حواسمان باشد و در این زمینه همه به هم تذکر دهیم؛ اگر به این شکل باشد در همه کارها موفق هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها