سردار کارگر خواستار شد؛

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مسیر پیاده‌روی اربعین

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نمایشگاه فاخری در مورد دفاع مقدس در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شود.
کد خبر: ۲۹۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ - 25June 2018

نمایشگاه دفاع مقدس در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ بسیجی  «بهمن کارگر» عصر امروز در حاشیه همایش منطقه‌ای مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۷ استان کشور که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال در مسیر پیاده‌روی اربعین نمایشگاه فاخری در مورد دفاع مقدس برپا شود و یک سری محصولات برای فروش و هدیه گذاشته شود.

وی افزود: این نمایشگاه برپا و کتابچه‌ها و چفیه‌هایی تهیه و به زائران داده شود و هر استانی محصولات مختلف آماده کند؛ مسئولیت نمایشگاه مشخص شود و سایر بخش ها مشارکت کنند.

سردار کارگر تصریح کرد: نمایشگاهی با عکس‌های زیبا و فاخر بر پا شود تا برای اربعین افتخار نوکری زائران حسینی را داشته باشیم و هر استان برای این طرح نیرو بفرستد و هرکدام از نیروها چند روز در این حوزه مأموریت داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: 30 استان داریم که باید همه پای‌کار بیایند چرا که با این کار دو میلیون نفر از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید می‌کنند. ضمن فراهم کردن زمینه های برگزاری این نمایشگاه باید خدماتی نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائران ارائه شود.

وی عنوان کرد: باید کار فرهنگی در ایام اربعین صورت بگیرد که در این زمینه از فردا ستادی تشکیل می‌شود و از استان‌ها برای همکاری دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار