سردار کارگر خبر داد؛

افتتاح ۶ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سال جاری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح ۶ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس طی سال جاری در ۶ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ - 25June 2018

مرکز فرهنگی دفاع مقدس 6 استان امسال افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» شامگاه امروز در نشست با مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: مسئله ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از ماموریت های مهم است که در کنار آن مسائل زنان و پیشکسوتان قرار دارد. هر چه پیشکسوتان را بیشتر در کنار خود داشته باشیم می توانیم در مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس از ظرفیت آنان بیشتر بهره ببریم.

وی بابیان اینکه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها را نباید فراموش چرا که ضد انقلاب در سایه این فراموشی به اهداف خود دست می یابد، افزود: مسائل هنری و سینمایی بسیار مهم است و در راستای تهیه تاریخ دفاع مقدس در هر استان همت شود.

سردار کارگر تصریح کرد: موضوع کتاب مسئله بسیار مهمی است و کتاب باید در سه حوزه ملی، منطقه‌ای و استانی  تعریف شود. موضوع خبرگزاری دفاع مقدس از جایگاه ویژه ای برخوردار است چرا که امروزه حضور در رسانه‌ها حرف اول را می‌زند چرا که موج‌های  اجتماعی توسط رسانه ها ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در تمامی پیام‌رسان های موجود در فضای کشور باید حضور پیدا کنید چراکه جوانان تشنه این کار هستند و پیام‌رسان‌ها برای مردم ارزان تمام می‌شود و مردم به‌راحتی می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه در مسئله فضای مجازی دقت شود، عنوان کرد: نیروهای انقلابی در موضوع شبکه‌های داخلی فعال هستند و در موج‌هایی که ایجاد می‌شود فعالیت می‌کنند؛ به‌زودی در فضای مجازی انقلابی دیگر صورت می‌گیرد و دنیا به سمتی می‌رود که فضای مجازی را مردم خودشان رشد می‌دهند.

وی گفت: موزه دفاع مقدس 6 استان امسال افتتاح می‌شود، موزه‌ها ظرفیتی است که می‌توان از آن‌ها استفاده لازم را ببریم؛ نگهداری موزه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد و اموالی که داریم را باید نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار