مسئول ادبیات دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

آماده شدن چاپ و نشر بیش از 10 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خوزستان

مسئول ادبیات دفاع مقدس خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب دفاع مقدسی را مورد بررسی قرار داده و بزودی شاهد چاپ و نشر آنان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۹۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ - 26June 2018

آماده شدن چاپ و نشر بیش از 10 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه هم اندیشی با نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب دفاع مقدسی را مورد بررسی قرار داده و بزودی شاهد چاپ و انتشار آنان خواهیم بود.

وی افزود: همزمان با فعالیت گسترده در باب نشر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در حال رایزنی با نویسندگان فعال این حوزه هستیم تا انجمنی از این نویسندگان تشکیل داده و نشست‌هایی را نیز برگزار کنیم تا بتوانیم از همه ظرفیت استان بهره ببریم.

عرفانی‌راد ادامه داد: استان خوزستان بواسطه اینکه سوژه‌ها و منابع بکر و گسترده ای در حوزه دفاع مقدس دارد و توانایی و ظرفیت قابل توجهی نیز در شعر و ادبیات این استان جاری است لذا امیدوار هستیم که بتوانیم در همه حوزه‌ها منجمله شعر، داستان، خاطره، کودک و نوجوان و... شاهد انتشار آثار گرانبهایی در این زمینه‌ها باشیم.

مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: امسال به لطف علاقه و گرایش نسل جوان و نویسندگان ارزشی استان درصدد ثبت رکورد جدیدی در بحث کیفی و کمی چاپ کتب دفاع مقدس هستیم و امیدواریم که بتوانیم با نشر این آثار گوشه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز و فردای کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار