صباغیان:

مجلس بجای پرداختن به حواشی به طور جدی از دولت مطالبه‌گری کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش و رفع مشکلات اقتصادی کشور باید از دغدغه‌های مسوولان به‌ویژه نمایندگان مجلس باشد، گفت: متاسفانه نمایندگان از دولت و وزرا مطالبه‌گری جدی ندارند.
کد خبر: ۲۹۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 26June 2018

مجلس بجای پرداختن به حواشی به طور جدی از دولت مطالبه‌گری کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «محمدرضا صباغیان بافقی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم شهرستان‌های بافق، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه پنجم تیرماه) مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: متاسفانه دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و کنترل بازار، برنامه قابل قبولی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش و رفع مشکلات اقتصادی کشور باید از دغدغه‌های مسوولان به‌ویژه نمایندگان مجلس باشد، افزود: متاسفانه نمایندگان از دولت و وزرا مطالبه‌گری جدی ندارند؛ لذا اعضای هیات دولت باید حداقل سالی یک‌بار برای ارائه گزارش مستند عملکرد خود در مجلس حضور یابند و به نمایندگان توضیح دهند که در عمل به وظایف خود چه کرده‌اند.

صباغیان تصریح کرد: نمایندگان بیش از متن در حاشیه‌ها سیر می‌کنند و دولت نیز این نقطه ضعف مجلس را به خوبی شناخته است و کسی هم پاسخگوی عملکرد خود نیست. مطالبه‌گری نمایندگان مجلس که برخاسته از دل همین مردم هستند باید بیش از گذشته دولت را وادار به اقدامی در جهت بهبود وضعیت کنونی کشور کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار