پیام تسلیت فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهید «عدالت‌اکبری»

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حاج «رضا ‌عدالت‌اکبری» پدر شهید مدافع حرم «صادق عدالت‌اکبری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 26June 2018

پیام تسلیت فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهید «صادق عدالت اکبری»به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حاج «رضا ‌عدالت‌اکبری» پدر شهید مدافع حرم «صادق عدالت‌اکبری» را تسلیت گفت.

در این متن این پیام آمده است: مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می‌شناسند و به حق که اینگونه است. این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.

خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد.
 
در ایام فتنه سال‌های ۷۸و ۸۸ این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت.
 
زندگی شرافتمندانه لایق اینچنین عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم‌وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.
 
برای آنان که در هوای انقلاب و ولایت نفس می‌کشند عجیب نیست که در تشییع فرزند خویش با لبخند رضایت از فرزند، استوار و نستوه به استقبال پیکر خونین صادق برود.
 
یادگاران واقعی مکتب روح الله اینها هستند که خم به ابرو نیاورده و مصداق واقعی «الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» هستند.
 
به روح این عزیز و فرزند شهیدش سلام و صلوات می‌فرستم و به همسر صبور و فرزندان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند برایشان صبر مسئلت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار